Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@13:45:36 GMT

بازگشت تعداد دیگری از شهروندان ایرانی مقیم کویت

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۴۳۸۴

بازگشت تعداد دیگری از شهروندان ایرانی مقیم کویت

براساس هماهنگی‌های به عمل آمده توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت با مقامات این کشور عربی، بخش دیگری از شهروندان کشورمان، امروز دوشنبه از کویت به ایران بازگشتند.

این سومین مرحله بازگشت شهروندان ایرانی از کویت به کشورمان است.

طی روز‌های گذشته نیز دو پرواز شرکت هواپیمایی «الجزیره» بیش از ۳۵۰ شهروند ایرانی را به تهران منتقل کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، به دلیل شیوع بیماری کرونا و توقف فعالیت‌های شغلی هم وطنان در کشور کویت، تعداد زیادی از آنان داوطلبانه قصد بازگشت به کشور را دارند که براساس هماهنگی با مقامات ذیربط کویتی و وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران به تدریج مراتب مراجعت آنان توسط سفارت کشورمان در دست پیگیری و اقدام است.

بنا بر اعلام سفارت ایران در کویت، وزارت بهداشت کشورمان به دلیل محدودیت کادر پزشکی و بهداشتی در فرودگاه‌های مقصد و لزوم انجام پروتکل‌های بهداشتی، درخواست بازگشت تدریجی ایرانیان خارج از کشور را دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ایران و کویت بازگشت به ایران ایران شهروندان ایرانی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

بنابر اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

گفتنی است، در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام‌های حسین امان‌اللهی، سید مهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

کد خبر 6097994 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)