Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا صفی خانی از احیا و افزایش ظرفیت 96 واحد تولیدی این استان در سال 98 خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان؛صفی خانی در حاشیه مراسم اهدای 54 واحد اسکلت کارخانه ماشین سازی خرم آباد به مناطق سیل زده لرستان به  خبرنگاران ،اظهار کرد: یکی از اهداف مهمی که در راستای رونق و جهش تولید در دستور کار قرار دارد استفاده از ظرفیت واحدهای راکد و فعال کردن آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: سال گذشته بر اساس سیاست های ابلاغی و حمایت های مدیریت ارشد استان بیش از 38 واحد کاملا راکد به چرخه تولید بازگشتند و همچنین بیش از 58 واحد افزایش ظرفیت داشتند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان  تصریح  کرد: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته شرکت پرس خرم آباد که به عنوان یکی از واحدهای مهم راکد استان به شمار می رفت و احیای دوباره آن به عنوان یک مطالبه عمومی محسوب می شد توسط یک سرمایه گذار موفق و با تجربه خریداری و فعال شد.

صفی خانی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون 50 نفر در این واحد تولیدی در حال فعالیت هستند، گفت: خوشبختانه در گام ابتدایی شاهد اشتغال زایی 50 نفر در این مجموعه هستیم که البته با اجرای کامل طرح های پیش بینی شده به خصوص تولید بویلرهای حرارتی در سالجاری در این واحد این عدد مطمئنا افزایش خواهد یافت.

او بیان کرد: امروز سرمایه گذاران این پروژه 54 سازه فلزی منازل به سیل زدگان لرستان اهدا کردند.

صفی خانی خاطر نشان کرد: همچنین تاکنون چندین پل در استان توسط این واحد تولیدی ساخته شده که برخی از آنها نصب و یا در حال نصب هستند که نمونه آن را باید پل تازه احداث اناری خرم آباد دانست.

او عنوان کرد: خوشبختانه شرکت ماشین سازی خرم آباد (پرس سابق) می تواند بسیاری از سازه های مورد نیاز طرح های عمرانی و اقتصادی را تامین کند که در همین راستا شاهد ساخت کوره واحد در دست احداث سیلیکون متال بروجرد در این واحد هستیم و این امر به عنوان یک ظرفیت جدید برای لرستان به شمار می رود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت واحد تولیدی صفی خانی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفیق هنر دست و صنعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ آقای پوریان و همسرش خانم آشوری می‌گویند: در واحد تولیدیشان علاوه بر آموزش تخصصی گلدوزی با چرخ، شیوه‌های نوین کسب و کار را به مجموعه تحت پوششان آموزش می‌دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گنبدکاووس نیز می‌گوید: سه هزار هنرمند در گنبدکاووس در رشته سوزن دوزی فعالیت می‌کنند و وجود چنین زنجیره‌های تولیدی، رونق کسب و کار آنها را موجب می‌شود.

مریم آتابای خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی علاوه بر حفظ نقوش سنتی سوزن دوزی قوم ترکمن، تلاش کرده است، این رشته را کاربردی‌تر و با هزینه‌های کمتری در اختیار عموم مردم قرار دهد.

وی با بیان اینکه تولیدات این واحد فعال در گنبدکاووس تلفیقی از هنر دست و صنعت است، گفت: استفاده از پوشاک سوزن دوزی شده، بسیار مورد توجه قشر‌های مختلف قرار گرفته است و ما هم به دنبال حمایت از کسب وکار‌هایی که رنگ و بوی تولید داخلی داشته باشد، هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • تلفیق هنر دست و صنعت
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • «ارومیه» واقعا احیا شد؟
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ببینید | لحظه تلخ ورود آب به منازل شهروندان شمس آباد دزفول