Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:24:51 GMT

آشنایی با جدیدترین مدل کفش‌های زنانه و مردانه

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۴۶۰۸

آشنایی با جدیدترین مدل کفش‌های زنانه و مردانه

آیا از مدل کفش‌های جدید زنانه و مردانه مطلع هستید؟ تا چه میزان به روی مد بودن و شکیل بودن آنها اهمیت می‌دهید؟ 

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام استایل برتر، می‌توان اظهار کرد که بیشمار مدل کفش مردانه و زنانه وجود دارد که هرکدام در موقعیت، کاربرد و نحوه استفاده مفید خود می‌توانند ظاهری خاص را به شما اعطا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قصد اطلاع از جدیدترین کفش‌های زنانه و مردانه را دارید این مطلب استایل برتر را از دست ندهید.

آشنایی با کفش‌های زنانه جدید

هرساله کفش‌های مدل جدیدی برای خانم ها روی کار می‌آید که شاید در وهله اول خیلی‌ها از پوشیدن آن استقبال نکنند اما در نهایت می‌توان مطمئن بود که این گزینه‌ها کاربردهای خاص خود را دارند و می‌توانند در برخی موارد بسیار جذاب و جالب توجه باشند. اولین کفش زنانه جدید که امروزه بسیار ترند شده و مورد توجه خیلی از خانم‌هاست کفش طلقی است که شکل و ظاهر مختلفی هم دارد. به این مدل‌ها کفش‌های ترنسپورت هم گفته می‌شود.

دسته بعدی کفش‌های آینه‌ای هستند که اکثراً به فرم پاشنه بلند عرضه می‌شوند. محبوب بودن این گزینه به دلیل جای گرفتنشان در کالکشن برندهای معتبر دنیاست. این مدل حتی در ترکیب نوع طلقی و آینه‌ای عرضه می‌شوند که شکل و ظاهر جذابی را به ارمغان می‌آورند. کفش‌های آینه‌ای در نوع اسپرت و بوت هم عرضه می‌شوند که خیلی از خانم‌های جوان اقدام به خرید آنها می‌کنند.

انیمال پرینت نوع دیگری هستند که هرگز از مد نمی‌افتند. شما همواره می‌توانید خانم‌هایی را بیابید که چه برای مجالس و میهمانی‌ها و چه برای استفاده روزمره از کفش‌هایی با طرح پوست حیوانات استفاده می‌کنند. در این میان گزینه‌های پلنگی تقاضای بیشتری دارند. مزیت اصلی گزینه‌های انیمال پرینت این است که می‌توانید آن را با یک کیف هم شکل و هم طرح  ست کرده و هر کجا که حس کردید مناسب است آن را بپوشید. از جمله طرح‌های جدید این مدل کفش‌ها می توان به رنگ‌های شتری و ترکیب مشکی و خردلی اشاره کرد. اکثر گزینه‌های جدیدی که با این طرح عرضه می‌شوند شامل طیف وسیعی از مدل‌های تخت، پاشنه‌دار و مجلسی هستند.

کفش‌های باز از جمله گزینه‌هایی هستند که در پوشش بسیاری از خانم‌ها از دیرباز تا کنون دیده می‌شوند. شما در انتخاب این موارد نیاز نیست که وسواسی به خرج دهید. فقط باید در انتخاب جوراب خود دقت کنید یا اینکه اصلا کفش را بدون جوراب بپوشید. این گزینه‌ها ساده و شیک هستند و به همین دلیل ساده نیاز نیست تا به مدل، سبک یا ظاهرشان زیاد دقت کنید. فقط چون این سبک‌ها همواره پاشنه بلند هستند پس پیشنهاد می‌شوند آنها را برای محیط‌های خاص و چند ساعته انتخاب کنید تا به سلامت پاهایتان نیز خدشه‌ای وارد نشود.

کفش‌های شاینی جزء دسته بعدی از گزینه‌های زنانه جدید قرار می‌گیرند که در ساخت و طراحی آنها از ترکیبات درخشان و جلب توجه کننده استفاده می‌شود. اکثر این موارد در حقیقت در دسته‌بندی کفش‌های پاشنه‌دار یا صندل هستند که برای مهمانی‌ها و مجالس خاص با یک لباس جلب توجه کننده برای خانم‌ها بسیار مناسبند. شما می‌توانید بسته به پوشش خود این گزینه‌ها را انتخاب کنید و ظاهر خود را از یکنواختی و بی‌حالتی خارج کنید. اکثر گزینه‌هایی که رنگ طلایی یا نقره‌ای دارند در میان انواع دیگر موارد شاین طرفداران بیشتری هم دارند.

کفش‌های دیگری که امروزه مورد توجه بسیاری واقع شده‌اند گزینه‌هایی هستند که دو به دو با هم تشابه ندارند. یکی از آنها طرح مربع و دیگری طرح دایره دارد. یا اینکه مدل برش رویی آنها با یکدیگر متفاوت است. این مدل‌ها در نوع مردانه و زنانه هم عرضه می‌شود و در نوع خود بسیار جالب توجه است. البته تفاوت موجود در این کفش‌ها به کاربرد با سهولت آنها خدشه ای وارد نمی‌کند، با این حال اگر به دنبال یک جفت کفش خاص و غیر قرینه می‌گردید این گزینه در مقابل شماست.

کفش زنانه جدید

آشنایی با کفش‌های مردانه جدید

اکثر کفش‌ها مردانه جدید طرح‌های خاصی دارند و بسته به نوع اسپرت، رسمی و غیر رسمی می‌توانند تفاوت‌های جالب توجه و خاصی با مدل‌های رایج و تیپیکال داشته باشند. از جمله ابتدایی‌ترین آنها می‌توان به گزینه‌های اسپرت جدیدی اشاره کرد که در رنگ‌های قرمز و زرد یکدست ارائه می‌شوند. این دست کفش مردانه جدید طرح و فرم چندان خاصی ندارد اما برای ورزش و استفاده در اکثر فصول سال مانند بهار و پاییز مناسب است. برای آن دسته از آقایانی که به طرح های میمنیمال علاقه مند هستند همواره توصیه می شود تا از گزینه هایی بدون طرح اما با رنگ های خاص و جدید استفاده کنند.

یکی دیگر از جمله کفشهای جدید برای آقایان می توان به مدل های کژوال مردانه اشاره کرد که دارای دو رنگ و طرح مختلف هستند. یکی از آن ها دارای یک رنگ و بخش دیگر دارای طرح مشخصی میباشد. این دست کفشها به فرم رسمی هستند و با یک طرح ساده سگک‌دار یا بندی روی آنها برای استفاده ی روزمره آقایان بسیار شیک و جالب توجه می‌باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استایل برتر خرید کفش زنانه خرید کفش مردانه عرضه می شوند گزینه هایی زنانه جدید جالب توجه گزینه ها خانم ها مدل کفش کفش ها مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی