Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:38:19 GMT

واکنش مربی سابق رئال به احتمال انتقال هالند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۳۹۰۲

واکنش مربی سابق رئال به احتمال انتقال هالند

آیتور کارانکا، مربی سابق رئال مادرید ارلینگ هالند را گزینه مناسبی برای ترکیب این تیم توصیف کرد.


به گزارش "ورزش سه"، درخشش خیره کننده ارلینگ هالند ابتدا در لباس سالزبورگ و در نیم فصل دوم در ترکیب دورتموند، بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی را به جذب این گلزن نروژی علاقمند ساخته است. آیتور کارانکا که در دوران حضور ژوزه مورینیو در برنابئو به عنوان مربی رئال مادرید مشغول به کار بوده، مدعی شد جذب بازیکنی با این توانایی و قیمت برای هر تیم بزرگی وسوسه انگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آیتور کارانکا گفت: "ارلینگ هالند مهاجم جوانی بوده که موفق به زدن گل های زیادی می شود. او در حال حاضر در دورتموند به همه چیز رسیده و دیگر نمی توان ارلینگ هالند را بازیکنی توصیف کرده که از یک لیگ کوچک تر به دنبال درخشش است.

 

ارلینگ هالند از زمان انتقال به دورتموند موفق شده گل های حساسی برای این تیم در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان به ثمر برساند، همچنین من فکر می کنم آنچه این بازیکن را تبدیل به گزینه ای جذاب تر کرده قیمت انتقال او است. من فکر می کنم هر باشگاهی علاقمند به جذب بازیکنی مانند ارلینگ هالند بوده که قادر است گل های فراوانی به ثمر برساند. ارلینگ هالند بازیکن جوانی بوده که توانایی گلزنی بالایی داشته، همچنین من قیمت او را بالا نمی دانم و هر بازیکنی با چنین شرایطی گزینه جذابی برای باشگاه های بزرگ خواهد بود."

ناتینگهام فارست آیتور کارانکا (مربی) ارلینگ هالند رئال مادرید سالزبورگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ناتینگهام فارست ارلینگ هالند رئال مادرید سالزبورگ آیتور کارانکا ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رئال مادرید در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر اقدام به خرید بازیکنان جوان کردند تا بتوانند از آنها در ترکیب تیم‌شان استفاده کنند و نسلی که افتخارات بسیاری را برای آنها به ارمغان آورد آرام آرام کنار بگذارد.

این موضوع به خصوص در خط میانی رئال به شکل قابل توجهی مشاهده می‌شود و بازیکنانی مانند لوکا مودریچ و حتی تونی کروس در این فصل تا حدی از ترکیب اصلی فاصله گرفتند تا هافبک‌های جوان فرصت بیشتری برای بازی و کسب تجربه در دیدارهای بزرگ و مهم داشته باشند.

مدیران و کادر فنی رئال مادرید پیش از این هم تاکید کرده بودند که قصد دارند بازیکنان جوان را در کنار ستاره‌های با تجربه در این تیم قرار دهند تا آنها بتوانند درس‌هایی که باید برای بازی در چنین سطحی بدانند را از آنها یاد بگیرند.

راکیتیچ در گفتگو با با اشاره به روندی که در رئال مادرید آغاز شده است اظهار داشت:«رئال مادرید تصمیم گرفت که تغییر نسلش را به شکلی آهسته‌تر پیش ببرد. مودریچ و کروس هنوز در این باشگاه حضور دارند مدیران آنها به دنبال یافتن گزینه‌های جوان‌تر هستند. این در حالی است که تمامی این تغییرات در بارسلونا با سرعت بسیار زیادی انجام شده است.»

دیگر خبرها

  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود