Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تا مهار کرونا باید ادامه یابد گفت:طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی به معنای عادی شدن اوضاع نیست. ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، نوید دانایی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان مجموعه اقدامات انجام شده برای مقاله با کرونا ویروس را در استان سمنان خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید این رویه تا مهار کامل ویروس کرونا در این استان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در 6 شهرستان زیر پوشش علوم پزشکی سمنان تاکنون 469 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که تا به امروز 383 نفر از این تعداد پس از گذران مراحل درمان بهبودیافته و از بیمارستان‌های کوثر سمنان، معتمدی گرمسار و ولایت دامغان مرخص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در مورد استقرار نقاهت گاه در استان سمنان ویژه بهبودیافتگان این بیماری گفت: اقدامات انجام شده در حوزه استقرار بیماران ترخیص شده از بیمارستان در نقاهتگاه‌ها برای انجام مراقبت‌های ویژه و اطمینان از بهبودی کامل این افراد انجام شده و در حال انجام است.

دانایی سمنان را از جمله استان‌های پیشرو در استفاده از نقاهت گاه عنوان کرد و گفت: در مجموعه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان سه نقاهت گاه در شهرستان‌های سمنان، دامغان و گرمسار راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان در حال حاضر 78 نفر از افراد مشکوک به کرونا بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی باید از سوی عموم مردم همچنان ادامه یابد و مردم باید همچنان از تجمع در اماکن عمومی پرهیز کنند.

دانایی بر بیماریابی و‌ شناسایی افراد مبتلا به کرونا تأکید کرد و افزود: مسئولان مربوطه باید این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

کرونا؛ بستر تمایزیابی هویتی ما با غربمواجهه دولت با اقتصاد کرونازده، هوشمند یا سردرگم؟/روغنی:نسخه واحد جواب نمی‌دهد؛کرونا در برنامه‌های جهش تولید دیده نشد

وی تصریح کرد: مردم باید بدانند اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی به معنای عادی شدن اوضاع نیست و درصورتی‌که مردم رعایت نکنند باز هم شاهد افزایش افراد مبتلا به کرونا در استان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: استان سمنان در رتبه اول کشوری در بحث پیگیری مقابله با کرونا ویروس قرار دارد.

دانائی با اشاره به انجام غربالگری 100 درصدی جمعیت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان عنوان کرد: در هفته‌های پیش علامت کرونا ویروس تب، سرفه و تنگی نفس بود اما از روزهای گذشته افرادی با نشانه‌های بی‌حالی، اسهال و تهوع، علائم گوارشی آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام شد.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی مردم باید از افزایش ترددها در سطح شهرها خودداری کنند؛ چرا که روند نزولی کنونی با هرگونه غفلت و عدم رعایت نکات بهداشتی و ایمنی دوباره به اوج شیوع نزدیک می‌شود.

انتهای پیام/363/ح

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان کرونا ویروس استان سمنان زیر پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره علت مرگ «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی ارائه داد.

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: «علت فوت «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.»

او ادامه داد: «فرزانه اکبری، پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، چهارم اردیبهشت ماه، در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت مرگ او را محرمانه، به اطلاع خانواده‌اش خواهد رساند.»

«فرزانه اکبری»، همسر دکتر «فرید شهریور» فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر، خبر‌هایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم، در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده‌اند و چند پزشک هم در کما هستند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر داده‌اند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران