Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهدی لطیفی مسئول سازمان بسیج مهندسین استان مرکزی با تشریح اقدامات این سازمان در مبارزه با کرونا گفت: بسیج مهندسی صنعت یکی از اقداماتی که برای کمبود مواد ضدعفونی کننده انجام داد پایش و عارضه یابی ۲۵ واحد از صنایع راکد و نیمه راکد تولید الکل و مواد بهداشتی در استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطیفی افزود: توانستیم مشکلات این ۲۵ واحد تولید الکل و مواد بهداشتی راکد و نیمه راکد را از قبیل کمبود مواد اولیه، مشکلات بسته بندی و دیگر موانعی که بر سر راه تولید آن‌ها وجود داشت برطرف کنیم.

او اضافه کرد: بسیج مهندسی صنعتی و بسیج مهندسی عمران از ابتدای شیوع کووید ۱۹ با ۱۴ گروه جهادی به طور شبانه روزی وارد عمل شد و اقدامات پیشگیرانه را در ابعاد مختلفی انجام دادند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین استان مرکزی بیان کرد: ساخت دستگاه اتوماتیک جهت پاشیدن مواد ضدعفونی کننده بدست اعضای جهادی مهندسین برق، الکترونیک و مکانیک بود که ازسوی بسیج مهندسی صنعتی استان انجام شد و برای خودرو‌های ورودی به شهر دلیجان بکار گیری شد وتوانست به طور چشمگیری برای مبارزه با کرونا موثر باشد.

او ادامه داد: بسیج مهندسی استان مرکزی همچنین در قالب گروه‌های جهادی برای ضدعفونی کردن معابر شهری اقدامات گسترده‌ای انجام داد که در همین راستا تهیه الکل و مواد ضدعفونی کننده از صنایع مستقر در شهرستان را در دستور کار خود قرار داد و بخشی از نیاز‌های مهم در گندزدایی و ضدعفونی کردن را پوشش داد.

لطیفی تصریح کرد: تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده و ماسک و دستکش به تعداد ۱۰ هزار بسته و توزیع در مناطق محروم و حاشیه نشین و مشارکت ۵۰ نفر از مهندسین بسیجی استان مرکزی که عمدتا تخصص‌های گوناگون داشتند جهت خدمت داوطلبانه در مراکز درمانی در اراک و سایر شهرستان‌ها از دیگر اقدامات بسیج مهندسی است.

او اظهار کرد: اقدامات جهادگرانه مهندسان بسیجی استان مرکزی برای مبارزه با کرونا تا شکست این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت و این امید را داریم که با توکل بر خداوند متعال و استفاده از ظرفیت‌های درونی کشور می‌توانیم در این بحران همچون گذشته سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس اقتصاد مقاومتی بسیج مهندسین مواد ضدعفونی کننده استان مرکزی بسیج مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر