Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@12:53:05 GMT

گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی در خلخال آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۵۵۱۳

گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی در خلخال آغاز شد

علی ملکی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این گام با همکاری گروه‌های بازرسی و گشت‌های مشترک از طریق اخذ تعهدنامه از اصناف و تاکید به ثبت‌نام در سامانه اصناف از سوی بازاریان و صاحبان واحدهای صنفی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۹ رسته صنفی مجاز به بازگشایی محل کسب و کار خود تا اطلاع ثانونی نیستند، اظهارداشت: صاحبان واحدهای صنفی ملزم به ضدعفونی و گندزدایی محل کسب بصورت روزانه بوده و همچنین پوشش اقلام در معرض فروش خارج از بسته‌بندی با استفاده از لوازم ضدعفونی شده ، رعایت فاصله ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ متر از مشتری ،استفاده از ماسک و دستکش برای همه صاحبان واحدهای صنفی مجاز به فعالیت در گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی الزامی است .

او گفت: مسوولیت هرگونه بی‌توجهی به موارد یاد شده و عدم استفاده از ماسک و دستکش در زمان حضور متصدی فروشگاه در محل کار بر عهده متصدی اصناف خواهد بود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی و همچنین واحدهای صنفی و مکان های عمومی پرتردد این شهرستان نیز همزمان با بازگشایی بازار آغاز شده ، افزود: از اول اسفند سال گذشته تاکنون علاوه بر خیابان‌ها ،کوچه‌ها و معابر عمومی شهر ،مراکز بخش‌ها و روستاهای خلخال ، بیش از ۴۰۰ مکان عمومی تجاری و صنفی پرتردد شهر توسط بهداشت محیط با همکاری سایر دستگاه‌های عضو قرارگاه زیستی ضدعفونی و گندزدایی شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا کسب و کار ماسک دوم گام فاصله بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده "تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی" که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود.

گفتنی است، خادمی متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده نیز هست.

در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهاد‌های مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه‌های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ و اجتماع، متمرکز بر حوزه‌های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع‌های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

یادآور می‌شود، پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است