Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال ریوآوره پرتغال همچنان سوژه رسانه های پرتغال است. این بازیکن با درخشش در تیم ریوآوه، مدنظر تیم های بزرگتر پرتغال از جمله اسپورتینگ لیسبون و پورتو قرار گرفته و هنوز هم در این خصوص خبرهایی منتشر می شود.

روزنامه معتبر «رکورد» در پرتغال امروز صفحه اصلی خود را با تیتر و عکس بزرگ به مهدی طارمی اختصاص و خبر داده است که باشگاه اسپورتینگ لیسبون همچنان این مهاجم ایرانی را زیر نظر دارد و خواهان او است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهمیت انتقال طارمی از ریوآوه آنقدر زیاد هست که علاوه بر تیتر و عکس جلد، صفحه دوم «رکورد» در تسخیر این مهاجم ایرانی قرار دارد.

در این مطلب، به آمارهای مهاجم ۲۷ ساله ایران در تیم ریوآوه و همچنین نحوه حضورش از لیگ قطر به پرتغال اشاره شده است.

در بخشی از گزارش روزنامه رکورد، شروط باشگاه ریوآوه برای انتقال طارمی آمده و در پایان هم اظهارنظر علیرضا نیکومنش مدیر برنامه ایرانی ذکر شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مهدی طارمی اسپورتینگ لیسبون پورتو صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، جلسه کمیته فنی جهت معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی ایران با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معزی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و 5 ساعت به طول انجامید.

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه 4 گزینه ایرانی و 5 گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. 

مارکو راموندینیو 43 ساله از ایتالیا و رادووان تریفونوویچ 54 ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت لیگ برتر بسکتبال ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند