Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:48:50 GMT

تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه خواهران از طلاب جهادگر

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۶۲۶۵

تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه خواهران از طلاب جهادگر

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت ‌الاسلام عبدالکریم بهجت‌پور در پیامی از تلاش‌ها و نقش آفرینی طلاب‌جهادگر در عرصه مقابله با کرونا تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: «با تقدیم سلام و آرزوی توفیق روزافزون؛ در ایامی که خبرهای ناگوار مرتبط با بیماری کرونا کام هم‌میهنان را تلخ کرده است، حضور بانوان طلبه جهادگر در میدان خدمت و یاری موجب دلگرمی، قوت قلب و التیام آلام داغ‌دیدگان این حادثه گشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های مختلف بانوان طلبه و حوزه‌های علمیه خواهران که همواره در بزنگاه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حامی و در کنار اقشار مختلف مردم و پناهگاه و ملجأ آنان بوده‌اند،‌ اکنون نیز با تمسک به آموزه‌های دینی و پیروی از پیشوایان معصوم علیهم السلام، تکلیف خود را به بهترین شکل ممکن، ادا کردند.

این وظیفه‌شناسی و حضور فعال در کارزار خدمت، چهره نورانی حوزه‌های علمیه خواهران را بیش از پیش درخشان کرد و کید تبلیغاتی دشمنان را که همواره در جهت القای دوگانگی و تخریب پایگاه مردمی حوزه‌های علمیه می‌کوشند، باطل ساخت. بی‌شک تاریخ نیز گواهی خواهد داد بانوان طلبه از این آزمون سربلند بیرون آمده‌اند.

بانوان طلبه‌ای که هماهنگ با دستگاه‌های مسئول وسع خود را در جمع‌آوری، تامین و توزیع اقلام مورد نیاز عموم مردم به ویژه اقشار مستغصف به کار بستند و ضمن خدمت در بیمارستان‌ها و ارتقای روحیه و مساعدت به بیماران، به یاری‌رسانی در تجهیز درگذشتگان پرداختند، شایسته صمیمانه‌ترین قدردانی‌ها هستند،‌ البته اجر عظیم این سعی مخلصانه را از درگاه احدیت خواهند ستاند.

اینجانب خاضعانه ضمن سپاس از گروه‌های مختلف، اساتید، طلاب، فضلا، محققان، مشاوران، مبلغان و مدیران حوزه‌های علمیه خواهران،‌ مساعی آنها را در کنار سایر گروه‌های خدمتگزار شامل کادر پزشکی و پرستاران ارج می‌نهم و و توفیق و سلامتی آنان را از حضرت حق مسالت می‌کنم.»

کد خبر 4899591 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه خواهران ویروس کرونا ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها دانشگاه تهران علی خاکی صدیق دانشگاه های ایران منصور غلامی شیوع کرونا محمد مهدی طهرانچی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه الزهرا حوزه های علمیه خواهران بانوان طلبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم گفت: انسان‌ها به میزان درک و فهم خود از زندگی، از معرفت الهی سیراب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: قرآن کریم نسبت به علم نگاه ویژه‌ای دارد و دین اسلام توجه به علم را بالاتر از همه ارزش‌ها می‌داند، زیرا با علم به فهم و عبودیت بهتری می‌رسیم.

او همچنین گفت: آگاهی، تلاش، تحقیق و مطالعه و به روز بودن اساتید لازمه تاثیرگذاری آنها بر دانشجویان، طلاب و مردم است.

در پایان این مراسم از اساتید برتر حوزه علمیه‌های استان همدان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی