Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مصطفی میرسلیم منتخب مردم تهران در مجلس ‌شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، بیانیۀ گام دوم انقلاب و الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را اسناد مؤثری برای رسیدن به جامعه مطلوب مهدوی دانست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمۀ شعبان، گفت: دستیابی به جامعه ای با هدف تحقق  عدالت، الهام از معنویت، عنایت به علم و کسب عزت نتیجه‌ی اقداماتی جهادی، فراگیر و مخلصانه می‌باشد که نقشه راه آن در الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت نهفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندۀ منتخب مردم تهران، سهم مجلس آینده در تحقق الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را بسیار مؤثر و کلیدی دانست و افزود: جهت گیری کلی فعالیت های کشور در مجلس شکل می‌گیرد و منتخبان مردم باید خود را برای خدمتی جهادگونه و خستگی‌ناپذیر آماده کنند و این امر مگر با اعتنا به تخصص و اشراف به مسائل روز و نیز اهتمام به خودسازی و تزکیه میسر نمی‌شود.

میرسلیم مذاکرات و تلاش‌های آغاز شده برای کسب آمادگی سریع و خدمت بی‌وقفه به مردم را منطبق بر اهداف عالی ترسیم شده برای آینده کشور دانست و خاطرنشان کرد: همه باید تمام توان خود را مصروف حل مشکلات موجود کشور کنند و مجلس یازدهم با اولویت در این مسیر قدم خواهد برداشت.

وی از مجلس یازدهم به عنوان «مجلس خدمت صادقانه» یاد کرد و افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اشاره نمودند، برنامه‌های کمک به گروه‌های ضعیف هرچه سریع‌تر و بهتر باید اجرا شود که این مهم نیز عزم جدی دولت، مجلس و مردم را می‌طلبد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سید مصطفی میرسلیم مجلس یازدهم الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مهدی میرباقری شاهرودی شامگاه شنبه در مراسم سالروز شهادت امام صادق علیه السلام که در مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، ضمن بیان اینکه امروز جوانان ما دل در گرو ائمه اطهار (ع) دارند، تاکید کرد: اجتماع حسینی اربعین نشان عشق و ارادت مردم به ائمه اطهار است.

وی افزود: امروزه ارادت مردم به ائمه اطهار و عشق به خاندان ائمه در کشور به ویژه جوانان واقعاً وصف ناپذیر است.

منتخب مردم استان سمنان در خبرگان آتی همچنین بیان کرد: خداوند ائمه و پیامبران را برای هدایت بشر و آموختن معارف الهی جلوی ما قرار دادند تا شهدای دفاع از حرم تربیت کنیم مثل شهیدان سلیمانی، حججی که کیلومترها دورتر از وطن به عشق حرم و ائمه اطهار (ع) جان جان خود را از دست داده‌اند.

میرباقری شاهرودی با بیان اینکه امام صادق علیه السلام افرادی تربیت کردند که پا به رکاب بودند و ما هم که شیعه حضرت علی (ع) هستیم باید پا به رکاب باشیم، تاکید کرد: خانواده‌ها نسبت به تعلیم و تربیت دینی فرزندان کوشا باشند.

وی با بیان اینکه انبیا آمدند تا راهنمای انسان‌ها برای رسیدن به سیر تکامل باشند خداوند با فرستادن ائمه ما را مورد آزمایش قرار می‌دهد و ما باید معارف الهی را بیاموزیم و طهارت نفس داشته باشیم، افزود: درهای معرفت بر روی بشریت با وجود قرآن و ائمه و پیامبران باز است و همه باید در شناخت معارف الهی تلاش کنیم.

کد خبر 6096793

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • مصرف خودسرانه این آمپول خطرات جبران ناپذیری دارد!
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست