Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@22:24:38 GMT

قیمت گوشت مرغ در بازار زنجان کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۶۸۰۹

قیمت گوشت مرغ در بازار زنجان کاهش یافت

به گزارش خبرآنلاین از زنجان ؛ جواد تاراسی  گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۷۰ تن مرغ خریداری شده و اکنون شرایط قابل قبولی داشته است.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع کورنا و کاهش تقاضا برای خرید گوشت مرغ، قیمت این محصوص در بازار استان زنجان کاهش یافته است، افزود: قیمت مرغ هم‌اکنون در فروشگاه‌ها به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار تومان است که پیش‌بینی می‌شود این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاراسی گفت: با شیوع بیماری کرونا و کاهش مصرف مردم، جوجه‌ریزی‌هایی که در اواخر سال گذشته و اوایل امسال برای تامین مرغ در ایام عید و ماه مبارک رمضان انجام شده بود، به فروش نرفت و مرغداری‌ها با مشکل مواجه شدند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته هیچ مشکلی در تامین مرغ و گوشت قرمز گرم مردم در ماه مبارک رمضان در استان زنجان نخواهیم داشت.

تاراسی ادامه داد: امسال یک میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای جوجه ریزی استان انجام شد، در حالی که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه بود که ۵۰ درصد کاهش یافت.

وی متذکر شد: تبعات ناشی از عدم جوجه ریزی در واحدهای جوجه کشی استان، بعد از ماه مبارک رمضان خود را نشان خواهد داد که در این راستا برنامه ریزی مناسب برای کاهش اثرات ناشی از این امر در بازار گوشت مرغ اندیشیده شده است.

48

کد خبر 1376410

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان زنجان ماه مبارک رمضان جوجه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت کتف و بال زعفرانی بسته بندی شده در بسته ۸۰۰ گرم ۱۲۸ هزار تومان است. قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان