Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمایش مشترک قرارگاه پدافند زیستی قدس سپاه محمد رسول الله (ص)تهران ، شهرداری های منطقه2 و سایر نهادها با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ،حدفاصل میدان صادقیه تا ستارخان تقاطع یادگار امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این رزمایش با حضور سردار یزدی ، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)تهران،رسول کشت پور شهردارمنطقه ۲،فریدون حیدری شهردار منطقه۵ و نوذرپور شهردار منطقه 22، سرکلانتری دوم تهران و جمعی از بسیجیان و مسولین شهری  با هدف ضدعفونی معابر در پیشگیری از شیوع کرونا حدفاصل فلکه دوم صادقیه تا  ستارخان تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول کشت پور، شهردار منطقه 2 در حاشیه عملیات اجرایی این رزمایش گفت:این رزمایش در راستای اقدامات پیشگیرانه و رفع آلودگی محیطی هدفمند و موثر در مقابله با ویروس کرونا و تامین سلامت جامعه شهری و شهروندان اجرا شد.

وی با اشاره به ضرورت هم افزایی و بهره مندی از کلیه ظرفیت ها در مقابله با ویروس کرونا، افزود: با توجه به وسعت منطقه و همچنین وجود مراکز درمانی و اداری در منطقه که افزایش تردد شهروندان را موجب شده است و با برگزاری  این رزمایش با مشارکت سپاه محمد رسول الله (ص) و سایر ارگان ها، عملیات ضدعفونی معابر به صورت گسترده تر و منسجم تر انجام شد.

براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، نیروهای بسیجی با حضور در این رزمایش رزمایش با نام  «یا صاحب الزمان (عج)» اقدام به ضدعفونی و رفع آلودگی این محدوده کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران پدافند زیستی رزمايش شهرداری منطقه 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع)است، صلاله ای پاک از رسول الله

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، امام جعفر صادق (ع) در مدت34 سال امامتش، نقش موثری درگسترش دین اسلام داشت.

امامی که با تربیت شاگردانی دانشمند، ذخیره علمی بزرگی برای مردم و گنجینه‌ای از علم و معرف از خود بجای گذاشت.

امام جعفرصادق (ع) یکی ازآن چهار امام معصومی است که درغربت بقیع آرام گرفته، امامی که نه تنها زائر بلکه حرم هم ندارد.

 امامی که چهل چراغ های حرمش ستاره های آسمان است و امروز در سالروز هجران تو تمام دوستداران اهل بیت و حق طلبان عالم به سوگ نشستند سوگی که هم برای شهادت توست هم برای غربتت.

 

دیگر خبرها

  • امروز سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع)است، صلاله ای پاک از رسول الله
  • اتوبان شهید خرازی باز شد
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • توضیحات شهردار منطقه 22 درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود
  • توضیحات شهردار منطقه درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه