Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت اداره کل نوسازی و مدارس استان لرستان و با مشارکت خیر مدرسه ساز علی گیوه چیان، سالن ورزشی چند منظوره ناحیه دو در منطقه ماسور خرم آباد کلنگ زنی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک  امروز دوشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان،امیر غفوری نژاد؛ سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان، نخعی؛ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در مدرسه باهنر منطقه ماسور سالن ورزشی چند منظوره کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر غفوری نژاد در این مراسم با تقدیر از خیرین مدرسه ساز که بیش از ۲۰ درصد از اعتبارات نوسازی استان را برای ساخت فضاهای آموزشی تقبل می‌کنند، گفت: پروژه سالن چند منظوره ورزشی در منطقه ماسور با مشارکت خیر گرانقدر گیوه چیان صورت خواهد گرفت.

 

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با زیربنایی ۹۷۷ متر مربع در ابعاد ۲۰ در ۴۲ شامل رختکن، سرویس بهداشتی، دوش، سیستم تاسیسات هوا ،سکویی تاشوی برای تماشاگران با مشارکت خیر گرانقدر علی گیوه چیان و با نظارت علی شرفی به عنوان ناظر پروژه اجرا خواهد شد.


سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به خسارت ناشی از سیل سال ۹۸ به فضاهای آموزشی استان گفت: در سیل سال گذشته ۴۲۳ فضای آموزشی آسیب دید و از این تعداد ۳۱۰ فضای آموزشی در قالب ۱۷۵۵ کلاس درس آسیب جدی و تعداد ۱۱۳ فضای آموزشی دیگر تخریب شدند که خوشبختانه توانسته‌ایم با کمک خیرین و مسئولان ذیربط در کمتر از دو ماه همه مدارس نیازمند تعمیرات را تحویل آموزش و پرورش بدهیم و در این سال زنگ شروع سال تحصیلی را در در شهرستان پلدختر به صدا در آوردیم.

 

وی با اشاره به خسارات وارد شده به تجهیزات آموزشی در سیل اخیر بیان کرد: خوشبختانه با تلاش ها و اعتبارات جذب شده توانسته ایم تجهیزات مدارس سیل زده را در حال حاضر از مدارس استان هم مجهزتر کنیم.

 

این مسئول در رابطه با استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس گفت: سال گذشته حدود ۲۸۸۱ کلاس درس در قالب ۹۱۰ فضای آموزشی در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان به سیستم های گرمایشی مجهز شدند که با پیگیری های صورت گرفته تا شروع سال تحصیلی ۹۹ حدود ۱۳۳۹ کلاس درس را مجددا به سیستم گرمایشی مجهز خواهیم کرد.

 

غفوری نژاد با بیان این که نوسازی مدارس استان هم اکنون ۲۷۰ پروژه در دست احداث دارد، اظهارداشت: این پروژه ها در قالب آموزشی و تربیتی با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد تومان با حداقل نیروهای اجرایی حدود ۸۰ نفر کارمند نوسازی مدارس استان فعالیت می کند که در بحث نظارت پروژه ها علی‌رغم اینکه دستگاه‌های اجرایی دیگر که پروژه ها را به مشاورین اجراء واگذار می کنند، نوسازی مدارس استان از صفر تا ۱۰۰ پروژه ها شامل طراحی و نظارت را انجام می دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نوسازی مدارس مدارس استان فضای آموزشی منطقه ماسور چند منظوره پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی

دریافت 20 MB کد خبر 6094008

دیگر خبرها

  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر