Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مهدی شرفی با اشاره به فعالیت شبکه دانش آموزی «شاد»، اظهار کرد: در حال حاضر این شبکه برای مقطع ابتدایی فعال شده و مدارس منتخب توانسته‌اند آموزش خود را در فضای ایمن مجازی آغاز کنند.

وی افزود: سایر مدارس نیز به مرور زمان به شبکه شاد اضافه می‌شوند و این شبکه زیرساختی است که فضای یادگیری را برای تمامی دانش آموزان بدون هیچ محدودیتی فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: زیرساخت شبکه آموزشی شاد در واقع نقطه اتصال میان دانش‌آموزان و معلمان است اما برای استفاده نیاز است تا همه دانش‌آموزان برای حضور در این فضای آموزشی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

شرفی با بیان اینکه میزان استفاده دانش‌آموزان از شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) به ظرفیت فناوری ارتباطات، شبکه اینترنت و دستگاه‌های هوشمند خانواده‌ها و معلمان بستگی دارد، گفت: زیرساخت‌های لازم از سوی آموزش و پرورش برای همه دانش‌ آموزان مهیا شده است و جدول برنامه درسی دانش‌آموزان را معاونان آموزشی تعیین کرده و این برنامه‌ها در واقع مطابق برنامه هفتگی کلاس‌های حقیقی تعیین شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه کشش یادگیری مجازی سنگین‌تر است، این آموزش‌ها تقریبا نصف ساعات درسی هفتگی دانش‌آموزان درنظرگرفته شده است.

سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات با اشاره به همکاری با بخش خصوصی در شبکه شاد، گفت: آموزش و پرورش قصد دارد تا در فاز بعدی کار از تمام ظرفیت بخش خصوصی از پیام رسان گرفته تا تولیدکنندگان ابزارهای آموزشی الکترونیکی که بتوانند خدمات آموزشی دهند، استفاده کند.

شرفی در پایان تاکید کرد: هر مجموعه تولیدکننده ابزارهای کمک آموزشی و آموزشی می‌تواند به آموزش و پرورش خدمات دهند و در حال حاضر بحث فراخوان این موضوع هم مطرح است تا مدیران مدارس به صورت اختیاری از خدمات این تولیدکنندگان در بخش آموزشی استفاده کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش شبکه شاد اپلیکیشن شاد مهدی شرفی شبکه اجتماعی دانش آموزان آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آموزشی «فرهنگ ترافیک» برای دانش‌آموزان کرمانشاهی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری کرمانشاه نخستین مدرسه ترافیک در استان راه‌اندازی شد تا طرح آموزشی فرهنگ ترافیک و کاهش آسیب‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان اجرا شود.

سلمان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: یکی از سیاست‌ها و وظایف آموزش و پرورش فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف است که ضرورت دارد سایر نهادها و دستگاه‌های دولتی با آموزش و پرورش همکاری لازم داشته باشند.

وی افزود: با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری کرمانشاه نخستین مدرسه ترافیک در استان راه‌اندازی شد تا طرح آموزشی فرهنگ ترافیک و کاهش آسیب‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان اجرا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان یکی دیگر از کارکردهای آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: در این مدرسه ترافیک مهارت‌های زندگی در قالب شهرنشینی و آداب شهرنشینی، ترافیک و زندگی شهری آموزش داده می‌شود.

محمدی ادامه داد: دانش‌آموزان سفیران صالح هستند که با بهره‌گیری از آموزش‌های پلیس به خانواده‌های خود در خصوص فرهنگ صحیح رانندگی تذکرات لازم را گوشزد می‌کنند.

کد خبر 751610

دیگر خبرها

  • خبر مهم آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان و معلمان
  • تجلیل از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی
  • اجرای طرح آموزشی «فرهنگ ترافیک» برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • ثبت‌ نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود