Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:26:47 GMT

با لبیک به فرمان رهبری، اقدامات جهادی طلاب ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۷۳۴۹

با لبیک به فرمان رهبری، اقدامات جهادی طلاب ادامه دارد

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از بذل توجه معظم له به روحانیون تبریزی تقدیر و برای مقابله با ویروس کرونا جهت تداوم اقدامات جهادی اعلام آمادگی کرد.

متن نامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم به شرح زیر است:

باسمه تعالی

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز

با سلام و تحیّات وافره؛ خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم که سایه پرچم ولایت و رهبری داهیانه حضرتعالی راه گشا و راهنمای تحقق آرمان‌های حضرت امام راحل و خون شهدای گلگون کفن خاک پاک ایران زمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت آقا حلاوت و شیرینی میلاد آخرین منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله اعظم با توجه و بذل عنایت حضرتعالی به روحانیون جهادگر آذربایجانی و طلاب حوزه علمیه تبریز به جانمان نشست.

هیچ مدالی بالاتر و ارزشمندتر از این نیست که مدال افتخار سربازی رهبر معظم انقلاب بر سینه طلابی باشد که در حوادث و بحران هایی همچون سیل استان گلستان و جنوب کشور، زلزله شهرهای میانه و سراب وارد میدان عمل شوند و همچنین با شیوع ویروس منحوس کرونا با لبیک به فرمان مولای خود لباس جهاد بپوشند و با حضور در وادی رحمت تبریز اموات مومنین را با اصول شرعی و پروتکل‌های بهداشتی به خانه ابدی بدرقه کنند.

ولی امر مسلمین جهان   باید به عرض برسانم که همه طلاب و روحانیون خطه آذربایجان همگام با سایر گروه‌های جهادی در ضد عفونی مناطق، خیابان‌ها و شهرها نقش آفرینی می‌کنند و با بیان رضایت حضرتعالی از این اقدامات انگیزه مضاعف برای عمل کردن به اوامرتان پیدا کرده اند.

حضرت آقا با عنایات پروردگار و توجه حضرتعالی فعالیت‌های کادر درمانی در بیمارستان ها، نیروهای مسلح و اقدامات جهادی گروه‌های بسیج مردمی مختلف برای شکست کامل و غلبه بر ویروس منحوس کرونا دوام و قوام خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، در ادامه این پیام آمده است: در پایان از درگاه خداوند منان سایه مستدام و طول عمر با عزت و عظمت ولی امر مسلمین جهان را مسئلت داریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز
سرباز ولایت؛ سید محمدعلی آل‌هاشم

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمک به نیازمندان روحانیون و طلاب حجت الاسلام آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دفتر آیت الله ناصری امام جمعه‌ی یزد در پیامی شهادت امام صادق علیه السلام به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت گفت.


 به همین مناسبت مجلس ذکر فضائل و مصائب آن بزرگوار از سوی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح در محل دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بیمارستان مرحوم دکتر مجیبیان، کوچه آیت الله خاتمی برپا خواهد بود.


 از عموم مردم عزیز بویژه خانواده‌های معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و بسیجیان فداکار دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند