Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@15:28:27 GMT

بانوان طلبه جهادگر به تکلیف دینی خود عمل کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۷۳۵۰

بانوان طلبه جهادگر به تکلیف دینی خود عمل کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت‌پور در تقدیر از تلاش‌ها و نقش آفرینی طلاب‌جهادگر در عرصه مقابله با کرونا به شرح زیر است:

با تقدیم سلام و آرزوی توفیق روزافزون

در ایامی که خبرهای ناگوار مرتبط با بیماری کرونا کام هم‌میهنان را تلخ کرده است، حضور بانوان طلبه جهادگر در میدان خدمت و یاری موجب دلگرمی، قوت قلب و التیام آلام داغ‌دیدگان این حادثه گشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های مختلف بانوان طلبه و حوزه‌های علمیه خواهران که همواره در بزنگاه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حامی و در کنار اقشار مختلف مردم و پناهگاه و ملجأ آنان بوده‌اند، اکنون نیز با تمسک به آموزه‌های دینی و پیروی از پیشوایان معصوم علیهم السلام، تکلیف خود را به بهترین شکل ممکن، ادا کردند.

این وظیفه‌شناسی و حضور فعال در کارزار خدمت، چهره نورانی حوزه‌های علمیه خواهران را بیش از پیش درخشان نمود و کید تبلیغاتی دشمنان را که همواره در جهت القای دوگانگی و تخریب پایگاه مردمی حوزه‌های علمیه می‌کوشند، باطل ساخت. بی‌شک تاریخ نیز گواهی خواهد داد بانوان طلبه از این آزمون سربلند بیرون آمده‌اند.

بانوان طلبه‌ای که هماهنگ با دستگاه‌های مسئول وسع خود را در جمع‌آوری، تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز عموم مردم به ویژه اقشار مستضعف به کار بستند و ضمن خدمت در بیمارستان‌ها و ارتقای روحیه و مساعدت به بیماران، به یاری‌رسانی در تجهیز درگذشتگان پرداختند، شایسته صمیمانه‌ترین قدردانی‌ها هستند، البته اجر عظیم این سعی مخلصانه را از درگاه احدیت خواهند ستاند.

اینجانب خاضعانه ضمن سپاس از گروه‌های مختلف، اساتید، طلاب، فضلا، محققان، مشاوران، مبلغان و مدیران حوزه‌های علمیه خواهران، مساعی ایشان را در کنار سایر گروه‌های خدمت‌گزار شامل کادر پزشکی و پرستاران ارج می‌نهم و توفیق و سلامتی آنان را از حضرت حق مسئلت می‌نمایم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آموزه های دینی بیمارستان حوزه های علمیه حوزه های علمیه خواهران گروه های مختلف بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حوزه های علمیه بانوان طلبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان

استاندار لرستان گفت:استفاده از ظرفیت های خدادادی می‌تواند توسعه استان را به همراه داشته باشدو برای برطرف کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره مندی از ظرفیت های موجود یک ضرورت است.

ابوطالب شفقت در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان با تأکید برحضورمردم واستفاده ازظرفیت مردمی افزود:در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده اما هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

استاندار لرستان گفت:در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به خوبی عمل کرده است و باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.

شفقت افزود:اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.

استاندار لرستان گفت:اقداماتو خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.

شفقت افزود:نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمند سازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.

استاندارلرستان گفت:توجه به مجموعه آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و دانش آموزان باید فرهنگ دینی را فرا گیرند و معلمان نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.

شفقت افزود: آسیب های این استان باید شناسایی شود و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را بتدربج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان