Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از همسران کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی همگام با سایر ارگان‌های جهادی کشور، به صورت خودجوش و داوطلبانه در کارگاه تولید ماسک حضور یافته و روزانه هزار عدد ماسک تولید می‌کنند.

به گزارش ایمنا، به منظور اقدام مؤثر در مبارزه با شیوع کرونا، تعدادی از همسران کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی همگام با سایر ارگان‌های جهادی کشور، به صورت خودجوش و داوطلبانه در کارگاه تولید ماسک حضور یافته و روزانه هزار عدد ماسک تولید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار علی حمزه نماینده نیروهای مسلح در شبکه بهداشت و درمان استان اصفهان در بازدید از این کارگاه، اظهار داشت: ماسک‌های تولیدشده توسط منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی دارای استانداردهای لازم است.

وی افزود: اقدامات منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در حوزه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا مطلوب ارزیابی می‌شود و باید از زحمات این مجموعه قدردانی کرد.

سرهنگ «محمدرضا معصومی» جانشین منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی نیز با بیان اینکه این منطقه پدافند هوایی در مقابله با شیوع کرونا پیشگام بوده است، گفت: تولید روزانه یک هزار لیتر مواد ضد عفونی در منطقه و ارسال آن به سایر مناطق پدافندی کشور گواه بر این مدعاست.

وی همچنین از ضد عفونی کردن معابر و محل استقرار سربازان به صورت مستمر خبر داد و این اقدام را نیز گامی مؤثر در مقابله با شیوع کرونا دانست.

معصومی استقرار تیم تب‌سنجی و کنترل دقیق وضعیت سلامت کارکنان در بدو ورود به یگان را نیز جزو اقدامات پیشگیرانه قلمداد کرد و گفت: امروز نیز با تجهیز دو کارگاه یکی در منطقه و دیگری در ایستگاه شهید مجید عسگری هاشم‌آباد و حضور خودجوش همسران کارکنان جهت تولید جهادی ماسک، گام دیگری در این خصوص برداشته‌ایم تا به لطف خداوند بتوانیم با کمترین خسارت از بحران شیوع کرونا عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

کد خبر 418688

منبع: ایمنا

کلیدواژه: منطقه پدافند هوایی نصر اصفهانی ماسک n95 مواد ضد عفونی کننده اقدامات پیشگیرانه کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است

امیر سرتیپ «الهامی» با بیان اینکه عملیات وعده صادق، اقتدار نظام را به نمایش گذاشت، گفت: امروز با تکیه بر سلاح‌ها و تجهیزات کاملا ایرانی، دانش بومی و اراده پولادین فرزندان غیرتمند و شجاع ایرانی با حرکت در خط ولایت و توکل بر خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور ذره‌ای تردید نداریم.

به گزارش ایسنا،‌ امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروی پدافند هوایی برای انجام وظیفه به معنای واقعی، جان خود را کف دست گرفته و با احدی برای امنیت مردم و مرزها تعارف ندارد.

وی با تاکید بر اینکه امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است، گفت: امروز با تکیه بر سلاح‌ها و تجهیزات کاملا ایرانی، دانش بومی و اراده پولادین فرزندان غیرتمند و شجاع ایرانی با حرکت در خط ولایت و توکل بر خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور ذره‌ای تردید نداریم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: تجهیزات بومی و اراده پولادین ما آماده است تا جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی به کشور را با قدرت و توفنده بدهد و با تمام قدرت از مرزهای کشور دفاع می‌کنیم.

سرتیپ الهامی با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا در بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص «قوی شدن» تذکرات مهمی داده‌اند و راه برون رفت مشکلاتی که دشمن به نظام تحمیل می‌کند را همین مسئله می‌دانند، افزود: نمونه‌ای از اجرای رهبری را در عملیات «وعده صادق» می‌توان دید که هم اقتدار نظام را به نمایش گذاشت و هم مردم را شاد کرد.

وی اضافه کرد: «قوی شدن» تکلیف آحاد مدیران در همه حوزه‌های علمی، فنی و مهندسی به ویژه نظامی است و دستور ولایی فرماندهی کل قوا برای نیروهای مسلح لازم‌الاجراست، پس «قوی شدن» برای همگان فرمان محسوب می‌شود لذا هر کسی در حوزه اختیارات و مسئولیت خود باید قوی شود و این یک تکلیف است و اگر کوتاهی کنیم باید پاسخگوی خدا باشیم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: آنچه در اهداف عالیه نظام و تمدن نوین اسلامی ترسیم شده و ما به عنوان نیروی مسلح تضمین کننده تحقق آن وعده رهبر معظم انقلاب هستیم، باید ببینیم امروز ملزومات آن چیست.

امیر سرتیپ الهامی افزود: برای اینکه بتوانیم مأموریت دفاع از حریم آسمان کشور را با شایستگی و اقتدار انجام دهیم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنیم و امروز برای انجام وظایف به هیچ جا وابسته نیستیم.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از منطقه پدافند هوایی شرق کشور و قدردانی از انجام اقدامات اثرگذار، ماندگار و وسیع در حوزه‌های مختلف، بیان کرد: اقدامات عمرانی با حجم زیاد در سایت‌ها با کاربری‌های مختلف انجام شده و فعالیت‌های حوزه ورزش و توان رزم نیز چشمگیر است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در حوزه توان رزم اقدامات اثرگذاری برای منطقه پدافند هوایی شرق انجام شده و ساخت و تعمیر خلاقانه برخی قطعات و سامانه‌های راداری که امکان بازآماد آن وجود ندارد، جزو این اقدامات بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد