Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@17:51:28 GMT

بهبود مادر باردار گلستانی پس از یک ماه مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۹۲۱۵

بهبود مادر باردار گلستانی پس از یک ماه مبارزه با کرونا

متکی گفت: مادر باردار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ بهبود پیدا کرده و امروز( دوشنبه ۲۵ فروردین) از بیمارستان صیادشیرازی مرخص شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی متکی» عصر امروز (دوشنبه 25 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم گلستان تصور نکنند که بیماری کرونا ریشه کن شده و این بیماری همچنان ادامه دارد و اگر اجتماعات در جامعه وجود داشته باشد و مسائل بهداشتی نادیده گرفته شود قطعا در هفته های آینده میزان آمار بیماران کووید 19 افزایش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: آرامش در جامعه و کاهش بار مراجعات به واسطه رعایت اصول بهداشتی و خود قرنطینگی مردم در منازل است و از مردم درخواست می کنیم که در منازل بمانند.

 

متکی متذکر شد: دولت تصمیم گرفته که شرایط عادی در جامعه وجود داشته باشد اما شرط آن فاصله گذاری اجتماعی بود و نیاز است که اصناف در این مسیر همکاری داشته باشند.

 

وی افزود: کرونا در سراسر کشور مطرح است و همه کارشناسان تاکید می کنند که مردم مسائل پیشگیرانه را رعایت کنند، کرونا دارویی ندارد و تنها راه آن جلوگیری از انتشار آن در جامعه است.

 

معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ابراز داشت: در میزان بستری بیماران در حال حاضر روند ثابتی را شاهد هستیم و امیدواریم میزان بستری بیماران افزایش پیدا نکند.

 

متکی افزود: امروز شاهد این بودیم  که مادر بارداری که مبتلا به بیماری کووید 19 بود بهبود پیدا کرد و از بیمارستان صیادشیرازی مرخص شد.

 

وی افزود: تقریبا یک ماه گذشته این مادر باردار از بیمارستان های یکی از شهرستان های استان گلستان به بیمارستان صیادشیرازی منتقل شده بود و به دلیل وخامت بیماری به کما رفت اما خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی بهبود پیدا کرد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متکی بیماری کرونا ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت

به گزارش «تابناک»، روزنامه اعتماد در گزارشی در خصوص جزئیاتی از دزدیده شدن یسنا، دختربچه ۴ ساله کلاله‌ای نوشت: با توجه به اینکه مادر یسنا نمی‌تواند فارسی صحبت کند یکی از افراد نزدیک به خانواده یسنا که تمایل ندارد نامش در گزارش منتشر شود به «اعتماد» می‌گوید: «پدر یسنا معلول است و نمی‌تواند راه برود. روز حادثه مادر یسنا طبق معمول فرزندانش را سر زمین برده بود تا نخودفرنگی برداشت کنند. خواهر و برادر یسنا هم مشغول کار بودند. یسنا به مادرش می‌گوید که آب می‌خواهد. مادر یسنا از همسایه‌شان یک لیوان آب می‌گیرد و به یسنا می‌دهد. بعد از این موضوع ناگهان یسنا گم می‌شود. مادرش تا نیم ساعت متوجه گم شدن یسنا نمی‌شود. بعد از نیم ساعت متوجه می‌شود و اهالی شروع به جست‌وجو برای یافتن یسنا می‌کنند. هر جا را می‌گشتیم یسنا نبود تا اینکه بعد از ۵ روز یک کایت‌سوار داوطلب هلال‌احمر یسنا را در علفزار نزدیک جایی که مفقود شده بود، زنده پیدا کرد.»

 این فرد در ادامه می‌گوید: «دو، سه نفر در این رابطه بازداشت شدند، اما کارگری حدودا ۳۵ ساله مظنون اصلی بود و وقتی متوجه شد خبر گم شدن یسنا منتشر شده از کلاله خارج که توسط پلیس دستگیر می‌شود. او قصد فروش یسنا را داشته است. غیر از این فرد یکی، دو نفر دیگر هم به عنوان مظنون بازداشت هستند.»

 این فرد در واکنش به این سوال «اعتماد» که با توجه به اینکه یسنا ربوده شده و در حال حاضر در بیمارستان کلاله بستری است آیا امکان آزار و اذیت یا تعرض از سوی متهمان وجود داشته، می‌گوید: «هیچ‌گونه آزار و اذیتی صورت نگرفته است. یسنا فقط از نظر روحی و جسمی تضعیف شده که فعلا باید در بیمارستان بستری باشد.»

دیگر خبرها

  • نقش انتخابات در بهبود رشد فرهنگ و زندگی اجتماعی جامعه
  • گلستان پایلوت بسیاری از طرح های آموزش و پرورش است
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • ماماها، زنان را به زایمان طبیعی تشویق کنند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس