Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:22:36 GMT

تشکیل دبیرخانه و کمیسیون‌های مشترک منتخبان استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۹۴۸۴

تشکیل دبیرخانه و کمیسیون‌های مشترک منتخبان استان اصفهان

منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم از تشکیل کمیسیون‌های مشترک نمایندگان استان اصفهان خبر داد.

امیرحسین بانکی منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره برنامه‌ منتخبان مردم استان اصفهان در مجلس یازدهم اظهار داشت: ما منتخبان مردم استان اصفهان یک دبیرخانه مشترک تشکیل دادیم که به صورت مدام سلسله جلساتی را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک سری اتاق‌های فکر هم ایجاد و کمیسیون‌های شهرستانی هم ایجاد شده که بر اساس آن قرار است صاحب‌نظران را جمع کنیم تا با استفاده از نظرات آنها به طرح‌ها مورد نظر در راستای تحقق اهداف برسیم.

منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: آخر هفته جاری نیز کمیته‌های مشترک نیز تشکیل شده و کار خود را آغاز می‌کنند. این کمیته‌ها هر کدام موضوع تخصصی را به صورت خاص و کارشناسی بررسی کرده و نتایج ارزیابی‌ها را به ما ارائه می‌کنند.

بانکی همچنین بیان کرد: در کمیسیون‌ها نیز کارشناسان و صاحبنظران و همچنین صاحبان تجربه حضور دارند چرا که از دیدگاه‌های کارشناسی آنها استفاده خواهد شد.

وی در خاتمه عنوان کرد که 5 منتخب شهر اصفهان در دبیرخانه‌های مشترک حضور داریم تا به طرح‌های واحد رسیده و بر مبنای آنها عمل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اصفهان مجلس منتخب مجلس مجلس یازدهم اصفهان در مجلس استان اصفهان کمیسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، امیرابراهیم رسولی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار می‌شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار می‌کند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی از آن‌ها و رفتارشان عبور می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا