Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با حضور «امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش، «امیر سرتیپ فرهاد آریانفر» فرمانده قرارگاه غرب نزاجا و سردار بهمن ریحانی «فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)»، سرهنگ غلامرضا شایان به عنوان فرمانده پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه، انتخاب و معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیر سرتیپ یوسف قربانی «فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران» در این مراسم با بیان اقدامات خوب و موثر ارتش و سپاه همکاری و همدلی مردم و مسئولین در بحران‌ها را خوب ارزیابی کرد و به سه مولفه مهم در انتخاب فرماندهان که برگرفته از کلام حضرت امیرالمومنین علی (ع) است مبنی بر ولایت مداری، عدالتخواهی و شایسته سالاری اشاره کرد و این مولفه‌ها را سر لوحه کار نیرو‌های مسلح کشور دانست.

سرهنگ خلبان غلامرضا شایان پیش از این فرماندهی پایگاه هوانیروز تبریز را برعهده داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی هوایی هوانیروز ارتش نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

 سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق