Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به سیلاب ایجادشده در مسیر جاده اراک گفت: در همان دقایق اولیه مسیر جاده اراک با همکاری نیروهای شهرداری مسدود شد؛ البته وقوع این سیلاب در محدوده خارج شهر بوده و اقدام شهرداری نیز برای کمک به نیروهای راهداری و راه و شهرسازی فرامنطقه‌ای بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شهرنیوز، سیدمحسن میرهادی با اشاره به بارش شدید باران در شهر قم در ساعات اخیر اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی تمام نیروهای شهرداری در بخش‌های مختلف از جمله خدمات شهری و آتش‌نشانی در حالت آماده باش بودند و اقدامات لازم را در زمان بارندگی انجام دادند.

وی با اذعان به اینکه در زمان اندک 30 دقیقه‌ای بیش از 15 میلیمتر بارندگی در شهر قم صورت گرفت تصریح کرد: در برخی معابر شهر آبگرفتگی معابر صورت گرفت و به همین خاطر تونل غدیر در پی آبگرفتگی به سرعت با اقدام به موقع نیروهای شهرداری مسدود شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه شرایط معابر شهر از نظر آبگرفتگی مناسب شده و تردد روان در جریان است افزود: همچنان نیروهای خدمات شهری در مناطق مختلف فعال و آماده باش هستند و در صورت بروز هر مشکلی اقدام به رفع آبگرفتگی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه همچنان مسیر بلوار شهید سلیمانی مسدود بوده و تردد جریان ندارد تصریح کرد: با توجه به افزایش چشمگیر سطح آب ورودی به رودخانه، تصمیم بر این است که همچنان مسیر این بلوار مسدود باشد.

میرهادی با اشاره به سیلاب ایجادشده در مسیر جاده اراک از تپه سلام به سمت بقعه امامزاده جمال‌الدین خاطرنشان کرد: در همان دقایق اولیه مسیر جاده اراک با همکاری نیروهای شهرداری مسدود شد؛ البته وقوع این سیلاب در محدوده خارج شهر بوده و اقدام شهرداری نیز برای کمک به نیروهای راهداری و راه و شهرسازی فرامنطقه‌ای بوده است و تلاش صورت گرفت پشتیبانی لازم از این نهادها صورت گرفته تا مشکل سریعا رفع شده و خطری شهروندان را تهدید نکند.

وی گفت: در حال حاضر هم ترافیک در مسیر بلوار امام رضا(ع) و جاده اراک جریان داشته و روان است؛ در مجموع در سطح شهر نیز چون بارش مقطعی و با شدت بالا بود بیشترین مشکل در مناطق دو و چهار ایجاد شد که به سرعت اقدامات لازم در خصوص رفع مشکل صورت گرفت.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: اراک قم سیلاب شهرداری نیروهای شهرداری مسیر جاده اراک خدمات شهری صورت گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، محمد سرگزی به شرح اقدامات مورد نظر این اداره کل برای روز ایمنی حمل و نقل سال ۱۴۰۳ مصادف با هفتم اردیبهشت پرداخت و گفت: تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در پاسگاه‌های پلیس راه و محورهای مواصلاتی در سطح استان به صورت گسترده با استفاده از گشت‌های راهداری یکی از مهمترین اقدامات به مناسبت این روز است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: تشدید نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل توسط تیم مشترک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با پلیس راه استان، بازدیدهای ویژه از مراکز معاینه فنی سنگین استان به همراه کارگروه معاینه فنی و اجرای طرح تشدید کنترل و برخورد با تخلفات اضافه تناژ نیز از دیگر اقدامات این اداره کل به مناسبت این روز است.

وی همچنین به چاپ طرح پیام و مطالب ایمنی مربوط به روز ایمنی حمل و نقل در جراید استان به مناسبت این روز اشاره کرد و ادامه داد: نصب آشکارساز بر روی کامیون‌ها در مراکز معاینه فنی به مناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل، پخش بروشور حاوی مطالب آموزشی، آگاهی رسانی و فرهنگسازی در خصوص رعایت موارد ایمنی رانندگی در پاسگاه‌های پلیس راه، مساجد، مدارس، ادارات، پایانه‌های مسافربری، پایانه کالا و مجتمع‌های خدمات رفاهی نیز از جمله اقدامات مهمی است که از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل انجام می شود.

سرگزی به اجرای طرح‌های آموزشی ویژه کاربران آسیب پذیر در مدارس و مساجد روستاهای منتخب اشاره کرد و گفت: پخش زیرنویس‌های ایمنی در شبکه‌ استانی سیمای استان همدان و ارسال پیامک‌های ایمنی به رانندگان جاده‌ای هم به مناسبت این روز انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: نصب بنر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص روز ملی ایمنی حمل و نقل در سطح استان (قرارگاه پلیس راه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بیلبوردهای واقع در محورهای اصلی استان، پاسگاه‌های پلیس راه استان، پایانه‌های مسافربری، پایانه کالا و ادارات شهرستان) هم انجام می شود. وی افزود: برگزاری جلسات آموزشی با تاکید بر موارد ایمنی به مناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل با مدیران فنی شرکت‌های مسافربری نیز انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است