Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@01:39:48 GMT

نیمی از مبتلایان به کووید ۱۹، بدون علامت هستند!

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۱۲۸۵

نیمی از مبتلایان به کووید ۱۹، بدون علامت هستند!

بین ۲۵ تا ۵۰ درصد موارد ابتلا به ویروس کرونا، بدون علامت است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر آنتونی فائوچی، رئیس مرکز آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا که مدیریت تیم مقابله با کرونا را در کاخ سفید در دست دارد، در خلال یک کنفرانس مطبوعاتی در روز یکشنبه گفت: مقامات تخمین می‌زنند که بین ۲۵ تا ۵۰ درصد موارد ابتلا به ویروس کرونا، بدون علامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یافته‌ها ممکن است باعث توصیه‌های جدید در مورد استفاده از ماسک شود. اکنون بسیاری از کارشناسان حوزه بهداشت می‌گویند عقل سلیم حکم می‌کند که همه افراد از ماسک در ملاء عام استفاده کنند، زیرا فردی که سالم به نظر می‌رسد می تواند ناخودآگاه ویروس را پخش کند.

به گفته متخصصان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC)، استفاده از ماسک، در کنار حفظ فاصله با دیگران و شستشوی منظم دست‌ها، بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹ است. البته حتما نباید از ماسک N95 استفاده کنید. استفاده از هر نوع پارچه ساده‌ای که روی دهان شما پوشانده شود، مانند ماسک خانگی (به شرطی که مرتب شستشو شود) یا حتی بانداژ، به ویژه در فروشگاه‌های مواد غذایی یا داروخانه‌ها می‌تواند جلوی انتشار ویروس را بگیرد.

منبع : نشریه بریتانیایی پیپل

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • تغییراتی در چشم که باید نگران تان کند!
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید