Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@17:16:34 GMT

موج جدید بارشی از چهارشنبه وارد هرمزگان می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۳۰۱۲

موج جدید بارشی از چهارشنبه وارد هرمزگان می شود

کیانوش عارفی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این سامانه بارشی ابتدا در جزایر خلیج فارس و به تدریج در سایر نقاط هرمزگان سبب ناپایداری جوی و دریایی می شود.
وی عنوان. کرد: ️این سامانه بارشی سبب رگبار باران،  رعد و برق، وقوع تگرگ و وزش باد شدید می شود. 
معاون هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: ️باتوجه به احتمال بارش رگباری و وقوع تگرگ توصیه می شود در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از قرار گیری در حریم رودخانه های فصلی و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عارفی یادآورشد: ️دریا نیز در این مدت با وزش بادهای نسبت شدید شمالی مواج بوده که توصیه می شود شناورهای سبک از رفتن به دریا خودداری کنند.
وی اضافه کرد: در ۲ روز آینده ️نیز از لحاظ دمایی با تاثیر  موج بارشی در بیشتر نقاط هرمزگان کاهش نسبی دما در طول روز پیش بینی می شود.
این کارشناس هواشناسی هرمزگان یادآورشد: امروز سه شنبه نیز با خروج موج ناپایدار از هرمزگان وضعیت جوی و دریایی نسبت آرام است و ️تا ساعت آینده به تدریج از میزان ابرناکی در سواحل دریای عمان کاسته می شود.
عارفی اظهارداشت: ️امروز سه شنبه شرایط ترددهای دریایی مساعد بوده و در مقایسه با روز گذشته در برخی نقاط استان افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خلیج فارس رعد و برق عمان وزش باد هواشناسی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز چهارشنبه سامانه بارشی به صورت رگبار باران، رعد وبرق، وزش باد شدید فعال ودر نقاط مستعد بارش تگرگ، و شدت ناپایداری‌ها در روز پنج شنبه پیش بینی می‌شود.
لیلا امینی افزود: فعالیت این سامانه بیشتر درمناطق غرب و جنوب استان ازجمله بویین میاندشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، فریدن، دهاقان، شهرضا، فریدونشهر و گلپایگان پیش بینی می‌شود.
وی گفت: این سامانه بارشی همه مناطق استان اصفهان را در بر می‌گیرد و در این مدت آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، تگرگ، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی وگردنه ها، و خسارت به محصولات کشاورزی احتمال می‌رود.
لیلا امینی توصیه کرد از سفر‌های برون شهری، توقف در بستر وحاشیه رودخانه‌ها پرهیز و در عبور از حاشیه رودخانه‌ها ومسیل‌ها، جابجایی عشایر احتیاط شود و دستگاه‌های اجرایی وامدادی در آماده باش باشند.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می‌شود
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود