Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:30:06 GMT

تصویب کاهش قراردادهای بازیکنان لیگ چین به خاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۴۲۵۸

تصویب کاهش قراردادهای بازیکنان لیگ چین به خاطر کرونا

با تصویب قانون کاهش قراردادهای بازیکنان لیگ چین به خاطر کرونا، بازیکنان شاغل در این لیگ موظف به اجرای آن شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تیتان اسپورتس، مسوولان سوپر لیگ فوتبال چین پیشنهاداتی را برای کاهش حقوق ناشی از کروناویروس تأیید کردند. این فصل قرار بود از ۲۲ فوریه آغاز شود ، اما به دلیل همه‌گیری، شروع مسابقات به طور نامحدود به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه سازمان لیگ چین آمده است: با توجه به بیماری همه‌گیر ویروس کرونا، شروع فصل در لیگ‌های حرفه‌ای در چین به تعویق افتاده است. این مساله باعث ایجاد مشکلات مالی برای باشگاه‌ها و حامیان مالی آن‌ها شد. به همین خاطر فراخوانی برای کاهش فشار به باشگاه‌ها و کاهش حقوق معقول وجود دارد.

بعد از بحث و بررسی کامل در مورد وضعیت موجود، کلیه باشگاه‌ها و نمایندگان آن‌ها با کاهش حقوق توافق کردند که پس از مذاکرات بین باشگاه‌ها و بازیکنان رقم دقیق آن مشخص می‌شود. 

اودیل آخمدوف، فوتبالیست پیشین کراسنودار و آنجی که در حال حاضر بازیکن باشگاه چینی SIPG شانگهای است، پیش از این ابراز امیدواری کرده بود که این فصل در پایان ماه مه از سر گرفته شود.

شیوع بیماری ناشی از  ویروس کرونا در اواخر دسامبر ۲۰۱۹ در پرجمعیت‌ترین شهر مرکزی چین - یعنی ووهان ثبت شد. در خارج از چین موارد عفونت در بیش از ۲۰۰ کشور جهان مشاهده شده است.

در سراسر جهان ، بیش از ۱.۹ میلیون مورد عفونت ثبت شده است، از این تعداد ۴۴۳ هزار نفر بهبود یافته اند و بیش از ۱۱۹ هزار نفر جان‌شان را از دست داده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس لیگ فوتبال چین باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان

بلال کریمی سفیر طالبان در پکن در دیدار با شهاب‌الدین دلاور وزیر معادن این کشور در مورد مسائل مختلف به‌ویژه قراردادهای معادن گفتگو کرد.

دلاور با اشاره به قراردادهای مس عینک، حوزه نفتی آمو، طلا سمتی در تخار و مس عینک دوم گفت: شرایط سرمایه‌گذاری در بخش صنایع استخراجی افغانستان واضح است، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را مساعد کرده‌ایم که یکی از شرایط مهم آن فرآوری صد درصد در داخل این کشور است.

وی افزود: تمام سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی می‌توانند در عرصه منابع معدنی افغانستان سرمایه‌گذارای کنند.

در این دیدار کریمی نیز با اشاره به دیدارهایش با سران شرکت‌های قراردادی حوزه نفتی آمو و مس عینک در چین گفت سرمایه‌گذاران چینی خواستار سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش معادن افغانستان هستند.

پیش از این وزارت معادن افغانستان از آمادگی چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری 10 میلیارد دلاری در معادن «لیتیوم» افغانستان خبر داده بود.

چین یکی از کشورهایی است که برای سرمایه‌گذاری در بخش معادن افغانستان به صورت عملی ورود پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • افزایش حقوق سربازان اجرایی می‌شود؟
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • بیش از ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند