Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:25:00 GMT

تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی لازمه جهش تولید است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۴۲۹۱

تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی لازمه جهش تولید است

غفور اصغر رضایی روز سه شنبه در شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان‌شرقی با اشاره به راهبردهای هفتگانه بانک توسعه تعاون در سال ۱۳۹۹ اظهار کرد:  راهبردهای امسال با رویکرد کمک به تحقق شعار جهش تولید ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: تامین نیاز سرمایه در گردش کسب‌ و کارهای خرد، کوچک و متوسط با رویکرد تحقق شعار جهش تولید،  اولین بند از راهبردهای هفتگانه است که نشان از اولویت دهی فعالیت های این بانک به موضوع جهش اقتصاد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضایی اضافه کرد: بی‌تردید یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای امکان فعالیت بنگاه‌های تولیدی و استمرار فعالیت، تامین نیاز سرمایه در گردش است که نیازسنجی و ظرفیت سنجی از تولیدکنندگان واقعی که در سطوح خرد و کوچک و متوسط فعالیت می‌ کنند علاوه بر کمک به ماندگاری و ادامه روند فعالیت بنگاه اقتصادی موجب تولید و حفظ اشتغال می شود.
وی اضافه کرد: بانک ها به ویژه بانک مرکزی، به عنوان متولی سیاست های پولی و ارزی، برای پشتیبانی از «جهش تولید»، به شکل دادن محیطی کمک می کند تا سیاست های کلان اقتصادی، شفاف و قابل پیش بینی و ریسک ها برای سرمایه گذاری و تولید قابل مدیریت باشد.
وی ابراز امیدواری کرد : امسال به واسطه تاکیدات صورت گرفته به موضوع جهش تولید و با توجه به اقتصادی و صنعتی بودن آذربایجان شرقی شاهد تحولات عظیمی در اقتصاد استان باشیم.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز جهش تولید پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز جهش تولید آذربایجان شرقی تبریز جهش تولید جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست بررسی مشکلات کارخانه «بافت بلوچ» ایرانشهر، اظهار داشت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان است بنابراین باید روند سرمایه‌گذاری در منطقه را تسهیل کنیم و در دادن فرصت سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی اهلیت سرمایه‌گذار را در نظر بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید یک نشست اختصاصی برای کشت پنبه در استان تشکیل شود چرا که باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره گیری کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت