Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد سبحانی گفت: تاکنون بیش از 55 هزار واحد مسکونی در روستاهای استان مقاوم سازی شده است که این رقم بیش از 50 درصد واحد های کم دوام و بی دوام شناسایی شده توسط کارشناسان این بنیاد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، فرهاد سبحانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان اردبیل دارای 1029 روستای بالای 20 خانوار است که مطالعه و تهیه طرح کلیه روستاهای مذکور توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام یافته و حتی نزدیک به 100 روستای زیر20 خانوار استان هم عملیات مطالعه و تهیه طرح هادی آنها محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای بازنگری طرح هادی روستاهایی که زمان مطالعه و تهیه طرح آنها به بیش از ده سال گذشته میرسد نیز بیش از 200 روستا در سطح استان بازنگری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت:  مسئولیت مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبنی بر اهمیت ساخت و سازهای ایمن در سطح روستا و ضرورت مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستائیان با رویکرد عمران و آبادانی محیط روستایی و تامین امنیت و رفاه برای این قشر تلاشگر و تولید کننده مایحتاج جامعه،است.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 55 هزار واحد مسکونی در روستاهای استان مقاوم سازی شده است که این رقم بیش از 50 درصد واحد های کم دوام و بی دوام شناسایی شده توسط کارشناسان این بنیاد می باشد، لذا حرکت خوبی برای بهسازی مسکن روستاها در سطح استان صورت گرفته است.

سبحانی در ادامه در خصوص برنامه های مقاوم سازی مساکن شهری نیز گفت: برای شهرهای زیر25 هزار نفر جمعیت (بغیراز شهر توریستی سرعین) بحث مقاوم سازی واحدهای مسکونی با ارائه تسهیلات 400 میلیون ریال از طریق بانک های عامل و با سود 5 درصد در اقصی نقاط استان ارائه می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی آذر بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: به دنبال گزارش ماموان انتظامی اردبیل موفق به کشف و ضبط ۵۰۰ بوکس سیگار قاچاق در اردبیل شدیم که ارزش ریالی این محموله قاچاق ۲ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه این میزان سیگار قاچاق از یک اتوبوس بین شهری کشف و ضبط شده است، خاطرنشان کرد: پرونده ای در این خصوص در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل بیان کرد: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع اتهام انتسابی محرز و فرد متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

رحیمی آذر گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 6095292

دیگر خبرها

  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود