Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:50:45 GMT

رسانه‌های منتشرکننده غیرمجاز فیلم «خروج» مسدود شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۵۹۴۵

رسانه‌های منتشرکننده غیرمجاز فیلم «خروج» مسدود شدند

پس از اکران اولین فیلم سینمایی به صورت اختصاصی در رسانه‌های صوت و تصویر داخلی، موضوع حمایت از مالکیت معنوی به صورت جدی در دستور کار سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی ساترا، بر این اساس از روز گذشته اخباری در خصوص انتشار غیرقانونی و بدون رعایت حق مالکیت معنوی یکی از فیلم‌های سینمایی که به تازگی منتشر شده، در برخی رسانه‌ها مطرح شد، به همین منظور پس از ارائه درخواست کتبی از سوی تهیه‌کننده، ساترا با هماهنگی با دستگاه قضایی اقدام به شناسایی و رسانه‌های متخلف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بررسی، سه رسانه داخلی که به صورت غیرمجاز اقدام به انتشار غیرمجاز این فیلم کرده بودند شناسایی و هر سه فوری و خارج از روال اداری مسدود شدند.

با ادامه روند ورود فیلم‌های سینمایی به صورت اختصاصی به رسانه‌های صوت و تصویر کشور، ساترا به عنوان نهاد تنظیم‌گر این حوزه، اقدامات پایشی و قضایی خود را در راستای حفاظت از حقوق تولیدکنندگان و پخش‌کنندگان آثار هنری، به عنوان ارکان ضروری برای شکل دادن به بازار قانونی و شفاف در صنعت صوت و تصویر، ادامه خواهد داد.

خروج تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا است که اولین بار در جشنواره فیلم فجر ۹۸ نمایش داده شد و بنا به تصمیم سازندگان، با توجه به تعطیلی سینماها ناشی از بحران کرونا به اکران اینترنتی در سامانه نمایش درخواستی (VOD) اشتراکی ایرانی چون فیلیمو و نماوا رسید.

این فیلم زندگی گروهی پنبه‌کار شهرستانی را روایت می‌کنند که محصول‌شان بر اثر بارش شدید باران آب خورده و وعده هایی که به آنها داده شده، پوچ درآمده این گروه تصمیم می‌گیرند برای اعتراض به وضعیت شان نزد هیات دولت در نهاد ریاست جمهوری بروند.

فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی ها، کامبیز دیرباز، سام قریبیان، محمدرضا شریفی‌نیا، گیتی قاسمی و جهانگیر الماسی بازیگران اصلی خروج هستند.

برچسب‌ها فیلم خروج فرامرز قریبیان محمدرضا شریفی نیا نماوا فیلیمو ابراهیم حاتمی کیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فیلم خروج فرامرز قریبیان محمدرضا شریفی نیا نماوا فیلیمو ابراهیم حاتمی کیا فیلم خروج فرامرز قریبیان محمدرضا شریفی نیا نماوا فیلیمو ابراهیم حاتمی کیا صوت و تصویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن مسیر روستاهای دشتی بر اثر سیل

دریافت 14 MB

فیلم: قاسم بازیاری

کد خبر 6095199

دیگر خبرها

  • مسدود شدن مسیر روستاهای دشتی بر اثر سیل
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • رسانه صهیونیستی: توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است