Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر هواشناسی بوشهر برای امروز (سه شنبه) شرایط جوی و دریایی آرامی پیش بینی کرده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ از روز چهارشنبه با ورود یک سامانه بارشی جدید، بارش ها ابتدا در جنوب استان و به تدریج در سایر نقاط استان آغاز می شود که از چهارشنبه شب و طی روز پنج شنبه با تقویت سامانه بارشی، بارش های رگباری با شدت بیشتر همراه با رعد و برق و وزش باد به ویژه در نیمه جنوبی و مناطق شرقی استان ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طی این مدت وزش تندباد لحظه ای و افزایش ناگهانی ارتفاع موج دریا به ویژه در جنوب خلیج فارس و سواحل جنوبی استان بوشهر دور از انتظار نیست.

از اواخر پنج شنبه این سامانه از استان خارج می شود و در پی آن از روز جمعه تا روز دوشنبه جو استان تحت تاثیر عبور متوالی امواج ضعیف ناپایدار، ابری و در برخی نقاط همراه با بارش خفیف باران پیش بینی می شود.

بر اساس پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی استان

آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و از اواخر وقت افزایش ابر، ظهر فردا در برخی نقاط جنوبی و مرکزی استان ابری همراه با بارش خفیف و پراکنده باران، احتمال رعد و برق و گاهی وزش باد و جهت وزش باد غالباً شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت، از صبح فردا به تدریج شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت، همچنین ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۳:۰۱ دقیقه بامداد، جزر اول دریا ساعت ۰۶:۰۰، مد دوم دریا ساعت ۱۳:۱۸ جزر دوم دریا ساعت ۲۱:۴۸ است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش باران رعد و برق وزش باد هواشناسی بارش باران بوشهر رگبار دریا ساعت وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت فردا با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان و تداوم فعالیت آن تا روز جمعه، بارش باران، رگبار، رعدوبرق، وزش باد، تندباد‌های لحظه‌ای، ایجاد گردوخاک و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فرج‌اله شکوهی‌پور با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی جوی و دریایی تاکید کرد: آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، شکستن درختان و خسارت به سازه‌های سبک و ناپایدار به‌دلیل وزش باد، لغزندگی جاده‌ها، وقوع رعدوبرق و خطر آتش‌سوزی تأسیسات برق شهری و تأسیسات و مخازن نفتی و گازی، احتمال خسارت به محصولات کشاورزی، مواج‌شدن دریا و سواحل استان بوشهر و خطر غرق شدن شناور‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: جهت وزش باد فردا به‌تدریج شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ گاهی بیش‌از ۴۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فرا ساحل شمالی تا ۱۵۰ سانتیمتر و از فردا به‌تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۲۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۴:۰۰، مد دوم ساعت ۱۱:۴۰ و جزر دوم ساعت ۲۰:۰۰ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ویدئو| بارش شدید باران در ایلام
  • بارش رگباری باران در شهر ایلام
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران