Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مظفر علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: در راستای جلوگیری از متضرر شدن و حمایت از اجاره کنندگان مجموعه‌های ورزشی که در اسفند ماه سال گذشته و فروردین ماه امسال فعالیت آن‌ها به دلیل قطع زنجیره بیماری کرونا ممنوع شده بود، مالکان حاضر به بخشودگی اجاره بها خود در این ۲ ماه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یادآور شد: این مالکان ضمن بخشودگی اجاره بهای ۲ ماه اعلام کردند تا زمانی که فعالیت این باشگا‌ها دوباره از سر گرفته نشود هیچ مبلغی از آن‌ها دریافت نمی‌کنند.

علی شائی در با اشاره به پویش مالکان منصف که مبدا این پویش اداره ورزش و جوانان است، اظهار کرد: از تمامی باشگاه داران استان دعوت می‌شود به این پویش بپیوندند و خود را در توسعه ورزش استان سهیم بدانند.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام اضافه کرد: در راستای مقابله با کرونا چهار مکان ورزشی شامل ۲ سالن در مجموعه ورزشی غدیر در شهر ایلام، یک سالن در شهرستان دره شهر و یک سالن در شهرستان چرداول جهت نقاهتگاه بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

علی شائی با تاکید بر این اینکه حفظ سلامت جامعه در اولویت است و در اینگونه مسائل نباید با مماشات و سهل انگاری عمل کرد، ادامه داد: در راستای حفظ سلامت شهروندان استان در پی تذکر و اخطار مکرر به بعضی باشگاه‌ها و ادامه تخلف از سوی آنان، ۱۱ باشگاه ورزشی استان نیز پلمب شد.

او با بیان اینکه عادت و رفتار ورزشکاران پس از کرونا تحت تاثیر شرایط کرونایی است، افزود: با از سرگیری فعالیت‌های ورزشی باشگاه‌ها برای درآمد زایی خود به چند ماه نیاز دارند که به حالت اولیه خود بازگردند.

  علی شائیایجاد سامانه توزیع لوازم بهداشتی و محافظتی برای مقابله با بیماری کرونا در استان با همکاری دیگر دستگاه‌ها و حمایت استاندار را موفقیت آمیز دانست و اعلام کرد: این سامانه با همکاری جهاد دانشگاهی از تاریخ ۲۸ اسفند سال گذشته راه اندازی شده و تاکنون توانسته بیش از سه هزار در خواست حقیقی و حقوقی شهروندان استان را تحت پوشش قرار دهد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان ویروس کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل

اباسط ابراهیمی اظهار کرد: ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از امروز در ۱۳ نقطه اردبیل کار خود را آغاز کردند که بر اساس انتظار‌ها با استقبال خوبی هم از سوی شهروندان روبه‌رو شد.

او بیان کرد: استادیوم کارگران، پنج آذر، پارک ولایت، پارک شفا، پارک وحدت، پارک بانوان، فرهنگ‌سرای اصلانیان، باغ جیرال، پارک فرهنگیان، پارک بعثت، پارک سینا، پارک شهید سلیمانی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از فردا ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا هشت و ۳۰ دقیقه آماده میزبانی همشهریان اردبیلی هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل افزود: ایستگاه‌های ورزشی روزانه ویژه بانوان در پارک‌های ولایت، شفا، فرهنگیان، سینا، بعثت، شهدای میراشرف، بانوان، قمر بنی‌هاشم، پنج آذر، باغ جیرال، استادیوم کارگران، سالن یادگار امام (ره) و پارک شهید سلیمانی واقع در روبه‌روی دادگستری خانوادگی خواهد بود.

ابراهیمی عنوان کرد: گسترش سلامتی، نشاط و شادابی با ایجاد بستر‌های مناسب ورزشی در محله‌ها و بوستان‌های اردبیل از جمله در قالب تقویت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی پیگیری می‌شود که بسترسازی آن با شهرداری و تامین مربی ایستگاه‌ها برعهده هیات ورزش‌های همگانی است.

او با قدردانی از همراهی اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های همگانی و عزم شهرداری برای ترویج و توسعه فرهنگ ورزش، از همه شهروندان به ویژه بانوان اردبیلی خواست تا برای حفظ سلامتی خود و افزایش نشاط اجتماعی، مشارکت لازم را در این طرح ورزش همگانی با حضور در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی داشته باشند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در ادامه گفت: طرح خیابان ورزش نیز در راستای ارتقای سلامت شهروندان و ترویج ورزش همگانی در حاشیه دریاچه شورابیل به اجرا درمی‌آید.
ابراهیمی با اشاره به استقبال پرشور خانواده‌ها از نخستین برنامه افزود: امکانات و تجهیزات ورزشی شامل شطرنج، مینی گلف، شمشیربازی، بدمینتون، فوتبال تنیسی، چوب‌کشی، هولاهوپ، ترامپولین و دارات برای استفاده علاقه‌مندان تدارک دیده شده است.

او با قدردانی از همکاری هیات‌های ورزشی از جمله شمشیربازی، ورزش‌های همگانی و بازی‌های بومی-محلی از شهروندان اردبیلی دعوت کرد تا در این طرح پرشور و نشاط‌آفرین که عصر پنجشنبه‌ها برگزار می‌شود نیز حضور یابند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال