Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نیکوکار رئیس هیات شطرنج استان ایلام گفت:در شرایطی که کرونا باعث تعطیلی تمامی باشگاه ها، هیات و فعالیت‌های ورزشی شده است، هیات شطرنج استان در فضای مجازی فعالیت‌های خود را از همان روز‌های اول برنامه ریزی شده ادامه داد.

او ادامه داد:مربیان شطرنج استان با ساخت ویدئو‌های آموزشی و برگزاری کلاس‌های آموزشی در فضای مجازی و نیز در دسترس گذاشتن منابع و کتاب‌هایی که در اختیار شطرنجبازان و نیز نوآموزان، آموزش را برقرار نگه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکوکار  اضافه کرد:در زمینه برگزاری مسابقات نیز اقدام به برگزاری پنج دوره مسابقات آنلاین با استفاده از نرم افزار‌های روز دنیای شطرنج به نام جام زاگرس در پنج هفته متوالی (هرهفته یک مسابقه) که مورد استقبال شطرنجبازان سراسر کشور بوده است و در هر دور بیش از ۷۰ شطرنجباز از سراسر کشور در این مسابقات حضور داشته اند و جوایز نقدی در پایان هر دور برای نفرات برتر واریز شده است.

او یادآور شد:پس از پنج دور بیش از ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال جوایز اهدا شده است، و نیز در پایان هر دور به نوجوانان برتر از طرف ماهنامه شطرنج کشور کتاب‌های روز شطرنج اهدا شده است.

رئیس هیات شطرنج استان ایلام عنوان کرد:سوپر کاپ این پنج دور مسابقات نیز روز جمعه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۱۹:۰۰ آغاز خواهد شد جوایز سوپر کاپ نیز کتاب‌های شطرنجی و نیز ۱۳،۰۰۰،۰۰۰ ریال خواهد بود.

او اضافه کرد:هیات شطرنج استان مسابقات را در هر پنج هفته را با یک زمان برگزار کرده است و در پایان پنج دور اقدام به برگزاری سوپر کاپ این مسابقات نموده است و پس از پایان مسابقات شطرنج سوپر کاپ اول جام زاگرس، دوره دوم جام زاگرس با زمان جدید آغاز کرد و پس از پنج دور سوپر کاپ دوم را برنامه ریزی کرده است.

لازم بذکر است برگزاری مسابقات با همکاری شطرنجبازان استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان، زنجان، لرستان و آذربایجان غربی بوده است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیات شطرنج ورزش و جوانان ویروس کرونا هیات شطرنج استان سوپر کاپ پنج دور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 انتشار ویدیویی از یک دختربچه در فضای مجازی و معرفی او به عنوان یک تازه عروس موجی از واکنش منفی افکار عمومی و به خصوص کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه حقوق کودک را درپی داشت. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه برای این خانم به دلیل سوءاستفاده از کودکان و... پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: «صفحه اینستاگرامی مذکور نیز با دستور قضایی از دسترس خارج و متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.» این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا