Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان دهاقان، مدیر کل کانون پرورش فکری استان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان برگزار شد که در این نشست دکتر سید محمد قلمکاریان با ارائه گزارشی از برنامه‌های کانون برای کودکان و نوجوانان در روز‌های قرنطینه، اظهار داشت: از آنجایی که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همواره به اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی در شکل گیری شخصیت آینده سازان ایران اسلامی اهتمام ورزیده و نقش بسزایی داشته است، شیوع بیماری کرونا و قرنطینه شدن کودکان و نوجوانان و همچنین تعطیلی فعالیت‌های حضوری مراکز کانون نیز نتوانست در این راستا سدی برای انجام وظایف ذاتی این سازمان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قلمکاریان ادامه داد:بر این اساس کانون پرورش فکری تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفت تا از این شرایط نامناسب نیز فرصتی برای آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان فراهم آورد و در این زمینه با اجرای طرح پیک امید و دیگر فعالیت‌ها در فضای مجازی به تولید محتوا بپردازد که با یاری خداوند این برنامه نیز با استقبال بسیار خوب کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان روبرو شد.

او در ادامه به روند ساخت و تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری در شهر دهاقان اشاره کرد و افزود: متاسفانه به دلیل عدم بودجه کافی و لازم در حال حاضر روند ساخت این مرکز با مشکل مواجه شده است و تکمیل این ساختمان نیازمند مساعدت و حمایت خیرین نیک اندیش شهرستان و همچنین پشتیبانی مالی و کمک‌های دولتی است تا به زودی شاهد راه اندازی و آغاز به کار این مرکز در شهر دهاقان باشیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه گفت: کانون پرورش فکری در نظر دارد تا طرح کتابخانه سیار خود را بیش از پیش و با توان بیشتر برای بهره مندی کودکان و نوجوانان ساکن در روستا‌های شهرستان دهاقان فعال کند، اما متاسفانه با مشکلاتی مواجه است که امیدواریم با همکاری و هم یاری اداره آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت‌های این اداره به زودی این امر محقق گردد.

هم چنین سید محمد قلمکاریان از فرماندار شهرستان خواست تا با ایجاد زمینه لازم برای حضور مسول مرکز کانون پرورش فکری شهرستان در جلسه شورای اداری در راستای نقش آفرینی پررنگ‌تر کانون و استفاده از تجربیات این مرکز برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در سطح شهرستان شرایط لازم فراهم شود.

براساس این گزارش علی اصغر قاسمیان، فرماندار شهرستان دهاقان نیز در این جلسه برای تعامل با نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی جهت تامین اعتبار لازم برای تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری در دهاقان قول مساعدت داد.


انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری شهرستان دهاقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملا تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت