Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@00:14:22 GMT

سرباز فداکار، شهروند بیرجندی گرفتار در سیل را نجات داد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۹۶۹۱

سرباز فداکار، شهروند بیرجندی گرفتار در سیل را نجات داد

فولادی گفت: سرباز فداکار کلانتری 14 شهرستان بیرجند شهروند 26 ساله بیرجندی را از غرق شدگی حتمی نجات داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علیرضا فولادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیرجند اظهار کرد: سرباز فداکار کلانتری 14 شهرستان بیرجند شهروند 26 ساله بیرجندی را از غرق شدگی حتمی نجات داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر این که یک خودروی سواری در رودخانه حدفاصل چهکند و  سپاه گیر کرده است و نیاز به کمک دارد بلافاصله تیم گشتی کلانتری 14 شهرستان بیرجند به محل حادثه اعزام شدند.   فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیرجند بیان کرد: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک خودروی پراید که از سمت چهکند به سمت سپاه انصارالرضا در حال حرکت بوده به دلیل خاموش شدن خودرو و طغیان آب، در داخل رودخانه گیر کرده و راننده خودرو در حال غرق شدن است.   فولادی افزود: سرتیم گشت کلانتری 14 بلافاصله موضوع را به نیروهای امدادی و هلال احمر اعلام کرد اما با توجه به نبود زمان و امکان هر لحظه غرق شدن راننده خودرو، سرباز وظیفه شناس پلیس با فداکاری به داخل رودخانه رفته و راننده 26 ساله خودرو را از مرگ حتمی نجات داد.   وی تصریح کرد: با حضور نیروهای هلال احمر خودرو به بیرون از رودخانه هدایت شد و مردم و شهروندان از این اقدام خداپسندانه و شجاعت مأموران گشت پلیس تقدیر کردند.   فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیرجند با بیان این‌که راننده و سرنشین گشت پلیس که با فداکاری به این جوان بیرجندی جانی دوباره بخشیدند مورد تقدیر قرار گرفتند، عنوان کرد: پلیس با جانفشانی در همه مأموریت‌ها حاضر می شود و در صورت امدادخواهی شهروندان به یاری مردم شتافته و امدادرسانی می‌کند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان بیرجند کلانتری 14

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر گرفتن وحشتناک مردم توسط یک راننده فراری (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • شهادت مرزبان فداکار در کردستان
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • زیر گرفتن وحشتناک مردم توسط یک راننده فراری (فیلم)
  • نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز