Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان به خاطر برخی صحبت هایش در سال گذشته به کمیته اخلاق احضار شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در این ارتباط گفت:

“در مورد فدراسیون فوتبال از شش ماه پیش صحبت کردم و به جای اینکه از کسی که نوزده سال مدیر فوتبالی است انتقادها را بپذیرند ، دیروز به من گفتند که باید برای حرف هایم به کمیته اخلاق بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم سعی می کنم دیگر راجع به فدراسیون صحبت نکنم و تمام تمرکزم روی باشگاه فولاد باشد.”

البته سعید آذری یکی از مدیرعاملانی است که همیشه حضور پررنگی به واسطه سبک کاری و اظهارنظرهایش در رسانه ها دارد و در یکسال گذشته نیز اظهارنظرهای متفاوتی در این ارتباط داشته است. هنوز مشخص نیست که او دقیقا به خاطر کدام حرف هایش باید به کمیته اخلاق برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری سعید آذری فولاد خوزستان مدیرعامل فولاد خوزستان کمیته اخلاق سعید آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد

به گزارش "ورزش سه"، اسامی داوران قضاوت‌کننده در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در شرایطی اعلام شد که نام‌های مطرحی برای سوت زدن چیدمان شده‌اند.

کمیته داوران و در رأس آن خداداد افشاریان با توجه به حساسیت بالای هفته‌های پایانی لیگ برتر روی استفاده از داوران کم‌تجربه برای هیچ‌کدام از مسابقات ریسک نکرده‌اند و برای هر 8 بازی این هفته از داوران باتجربه استفاده شده است.

رضا عادل، امیرسامان سلطانی، سیدرضا مهدوی، پیام حیدری، مرتضی منصوریان، یاسر همرنگ، کوپال ناظمی و بیژن حیدری 8 داور وسطی است که در بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر سوت می‌زنند که همگی نام‌های سرشناسی در جامعه داوری محسوب می‌شوند.

جالب اینکه کمیته داوران از برخی داوران سرشناس دیگر مثل علی صفایی، علی اصغر مومنی و... به عنوان داور چهارم برخی بازی‌ها استفاده کرده که این مسئله هم نشان از حساسیت در چیدمان داوران دارد.

اگرچه امکان اینکه قضاوت همه بازی‌های لیگ برتر بی‌اشتباه باشد، وجود ندارد اما می‌تواند اینطور برداشت کرد که کمیته داوران با استفاده از داوران باتجربه و مطرح قصد دارد اشتباهات را در هفته‌های پایانی و مشخصا هفته بیست و پنجم به حداقل برساند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی بعد از سقوط از ارتفاع
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد