Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از شرایط کرونا گفت: حمایت و مساعدت حداکثری از بنگاه‌هایی که متاثر از شرایط کرونا آسیب دیده‌اند، اولویت مهمی است که به اشکال مختلف پیگیری می شود.

وی ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده باید تلاش کنیم تا ضمن کمک به حفظ اشتغال موجود، بتوانیم آثار اقتصادی ناشی از کرونا را به حداقل برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار تهران به تأمین نیازمندی‌ها و کالاهای اساسی در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: ستاد تنظیم بازار بر اساس رصدی که از انبارهای ذخیره کالا به عمل آورده، هیچ کمبودی در تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد.

محسنی بندیی گفت: با توجه به تامین نیازمندی‌ها و ذخیره‌سازی انجام شده در ماه مبارک رمضان، هیچ افزایش قیمتی در کالاهای اساسی نخواهیم داشت و با تقویت نظارت، اجازه افزایش قیمت این کالاها را نمی‌دهیم.

انتهای پیام/

20 / 20 استاندار تهران ماه مبارک رمضان تامین کالاهای اساسی ماه رمضان انوشیروان محسنی بندپی افزایش قیمت جهش تولید تأمین نیازمندی‌ها و کالاهای اساسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استاندار تهران ماه مبارک رمضان تامین کالاهای اساسی ماه رمضان انوشیروان محسنی بندپی افزایش قیمت جهش تولید کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد

جورابلو ، با بیان اینکه ۳۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی در شهرستان گرمسار وجود دارد، گفت: جمعیت کثیری از مردم این شهرستان در بخش کشاورزی مشغول به کار هستند که بحران خشکسالی و کمبود آب مهم‌ترین چالشی است که کشاورزان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تضمینی برای تأمین حقابه کشاورزان گرمساری از منبع دائمی حبله‌رود وجود ندارد، افزود: در شرایط کنونی بسیاری از کشاورزان این منطقه به دلیل کم‌آبی دچار خسارت شدند و مسئولان مرتبط باید در خصوص تأمین حقابه کشاورزان به جد ورود کنند.

رییس جهاد کشاورزی گرمسار با تأکید بر اینکه کشت محصولات کم‌آب‌بر در شرایط فعلی در دستور کار است، گفت: در سال زراعی گذشته به کشاورزان توصیه شد برای کشت بهاره، ذرت را به‌عنوان محصول کم‌آب‌بر جایگزین پنبه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • نقش اساسی سدها در کنترل سیلاب و تأمین آب سیستان و بلوچستان
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟