Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:53:11 GMT

تأمین بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب دیده از کرونا در ری

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۰۸۹۰

تأمین بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب دیده از کرونا در ری

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی ظهر سه شنبه در جلسه ساماندهی مشارکت مردمی در پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان ری اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در کشور شرایط خاص اقتصادی را به وجود آورده است و با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌های ظالمانه بین المللی، در وضعیت کنونی مدیریت خوبی در راستای تقویت اقتصادی کشور صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در شهرستان ری تأمین بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان از قبل از شروع سال جدید آغاز شد و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه در پی شیوع ویروس کرونا و نزدیکی ماه مبارک رمضان، تقویت معیشت اقشار آسیب دیده از کرونا به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار ویژه ری افزود: اداره بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، هلال احمر، شهرداری‌ها و دهیاری‌های تابعه شهرستان ری با همکاری سپاه و مساجد بایستی نیازمندان و خانوارهای کم درآمد را شناسایی کرده و نسبت به تأمین بسته‌های معیشتی برای جامعه هدف اقدام کنند.

توکلی کجانی با اشاره به اینکه حضور و مشارکت مردم در رفع مشکلات همیشه مؤثر بوده است، گفت: در شهرستان ری نیز ظرفیت‌های خوبی در حوزه صنایع، خیرین و مؤسسه‌های خیریه وجود دارد که بایستی از این ظرفیت‌ها برای امر خداپسندانه کمک به نیازمندان استفاده کرد و در آماده سازی بسته‌های معیشتی، اقلام ضروری و مورد نیاز خانوارها تهیه شود.

وی عنوان داشت: در شهرستان ری بیش از ۲۰۰ هزار اتباع خارجی سکونت دارند که ضرورت دارد در شناسایی خانوارهای نیازمند و توزیع بسته‌های معیشتی، اتباع نیازمند نیز مد نظر قرار گیرند.

کد خبر 4900655

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ری معیشت خانوار ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شیراز شهرکرد نیمه شعبان بارش باران گرگان بیرجند ایلام استانداری قزوین قزوین جهش تولید بسته های معیشتی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین اقدامات آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز دو اکیپ نقشه برداری در امامزاده ابراهیم (ع) مستقر شدند، افزود: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده در حادثه آتش سوزی به دلیل تعیین حدود اربعه مالکین و جلوگیری از تداخل به زمین های همجوار انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه پس از اتمام نقشه برداری این بنیاد نسبت به آواربرداری اقدام می‌شود، تصریح کرد: این عملیات که از امروز آغاز شده بین یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد.

کد خبر 6097275

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود