Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@04:40:29 GMT

تعویق رقابت‌های فوتبال در آسیا تا اواسط تیر

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۰۹۱۵

تعویق رقابت‌های فوتبال در آسیا تا اواسط تیر

کنفدراسیون فوتبال آسیا از لغو همه دیدارهای مختلف فوتبال در قاره کهن، تا پایان ماه ژوئن میلادی خبر داد.

به گزارش مشرق، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در اطلاعیه‌ای از لغو همه بازی‌های زیرمجموعه خود تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ خبر داد.

AFC در این اطلاعیه نوشت: به دنبال اقدامات پیشگیرانه و محدودیت در سفرها توسط بسیاری از دولت‌ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (سه‌شنبه) تصمیم به تعویق همه بازی‌ها و مسابقات برنامه‌ریزی شده، در ماه‌های مِی و ژوئن (تا ۱۱ تیر) و تا اطلاع ثانوی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین تصمیم AFC به‌عنوان یکی از اولین کنفدراسیون‌های فوتبال جهان که با توجه به شیوع کووید۱۹ اقدامات احتیاطی انجام داد، تعهد را برای تضمین امنیت و سلامتی بازیکنان، تیم‌ها، مسئولان، هواداران و همه ذی‌نفعان تقویت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

احتمال تعویق بازی‌های انتخابی جام جهانی به سال ۲۰۲۱

کنفدراسیون فوتبال آسیا از نزدیک انتشار ویروس کرونا را زیر نظر گرفت و پیش‌تر مسابقات را در ماه‌های مارس و آوریل، بعد از برگزاری جلسات اضطراری در دهلی، دوحه، دُبی و کوالالامپور به تعویق انداخته بود.

AFC همچنان با فدراسیون‌های آسیایی حاضر در رقابت‌های باشگاهی قاره همکاری و مشورت، و همه گزینه‌های ممکن را برای تکمیل مراحل لیگ قهرمانان آسیا بررسی می‌کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید نامه ای اف سی کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا تعویق فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان که سعید مومنی سنگربان قزوینی را در قفس توری خود داشت در سومین بازی از مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا مقابل کویت با چهار گل به برتری رسید و به دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

مومنی در این دیدار به خوبی از چهارچوب دروازه تیم ملی محافظت کرد و بارها بازیکنان کویت را در به ثمر رساندن گل ناکام گذاشت.

دروازه بان باتجربه کراپ الوند با بازی های خوب خود اعتماد وحید شمسایی سرمربی تیم ملی را جلب کرده و ممکن است در ادامه نیز در ترکیب قرار بگیرد.

مومنی و هم تیمی هایش حالا برای کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن کاپ هم قسم شده اند تا قهرمانی را از سامورایی ها پس بگیرند.

این درحالیست که ژاپن با تساوی یک بر یک مقابل تاجیکستان شگفتی ساز حذف شد و این کار را برای سعید و رفقا به مراتب راحت تر می کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان که پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ در سال ۲۰۲۲ و دوره قبلی در فینال مقابل ژاپن با نتیجه سه دو شکست خورد و از قهرمانی بازماند، می خواهد دوباره قهرمان شود و در آسیا آقایی کند.

سالنی بازان کشورمان در بازی نخست دور گروهی با نتیجه ۳ بر یک افغانستان را از پیش رو برداشتند و در دومین دیدار خود در این تورنمنت توانستند در یک بازی سخت و نفس گیر با حساب ۵ بر ۳ بر بحرین غلبه کنند.

این تیم در دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت وقت تهران باید به مصاف قرقیزستان برود.

این رقابت‌ها که حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم دارد از اهمیت بسزایی برخوردار است و ۴ تیم نخست به جز ازبکستان میزبان که مستقیم صعود می کند در جام جهانی حضور خواهند یافت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899012

دیگر خبرها

  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا