Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه که در محل تخریب این ساخت‌وسازها حضور داشت، گفت: یکی از عناوین مجرمانه پرتکرار تغییر کاربری اراضی کشاورزی به‌صورت غیرمجاز است، بسیاری از زمین‌های کشاورزی مرغوب با این تغییر کاربری‌های غیرمجاز تبدیل به باغ و ویلا شده‌اند که علاوه بر غیرقانونی بودن این عمل، اقتصاد کشاورزی نیز دچار چالش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز توسلی‌زاده افزود: این افراد سودجو با خرد کردن زمین‌های کشاورزی و تبدیل آن‌ها به باغ و ویلا چرخه تولیدات کشاورزی را دچار مشکل کرده‌اند.

وی تأکید کرد: جدای از زیان‌های وارده به اقتصاد کشاورزی از دیگر مضرات این کار توسعه بی‌رویه فضای شهری است که در این زمین‌های مرغوب به‌ صورت غیرقانونی انجام می‌شود و باید با آن‌ها برخورد شود.

توسلی‌زاده با هشدار به مسئولان مربوطه بیان کرد: نباید اجازه داد کار به‌جایی کشیده شود که مجبور به تخریب شویم و از همین‌جا به اداره بازرسی استان اعلام می‌کنم که با بررسی‌های لازم چنانچه هر یک از مسئولان در این خصوص کوتاهی کردند، برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل دهند.

رئیس‌کل دادگستری استان به مردم نیز توصیه کرد از انجام کارهایی که خلاف قانون هست امتناع کرده و همواره سعی کنند بر اساس قانون و در چارچوب آن عمل کنند.

تخریب این ساخت‌وسازهای غیرمجاز با حضور رئیس‌کل دادگستری، دادستان مرکز استان، مدیران کل جهاد کشاورزی و اراضی ملی و منابع طبیعی و برخی از مسئولان ذی‌ربط انجام شد.

کد خبر 501242 برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی آمل از قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.


مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییرکاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستاهای قادی‌محله و بختیارکتی این شهرستان کردند.


وی افزود: پنج بنا و هفت فقره تفکیک و دیوارکشی در قالب ماده ۳ و تبصره ۲ ماده ۱۰، قلع و قمع و ۱۲ هزار و ۳۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، گفت: به مالکین اراضی کشاورزی توصیه می‌شود بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۰ کشته برجای گذاشت
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • تخریب بیش از ۳۰۰ هکتار مزارع آلوده به فاضلاب خام در شیراز
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند