Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه دیدار نوروزی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین فرج اله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، محمدمیرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و فرهاد گلمحمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در این جلسه با اشاره به تشکیل کلاس های آموزش مجازی در این دانشگاه، گفت: 70 درصد کلاسها در فضای مجازی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز برگزار شده است.

وی از تصویب 12 رشته در مقطع کارشناسی و 16 رشته در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: احیا اسناد املاک دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، ثبت 250 مقاله علمی پژوهشی، انجام 4 طرح پژوهشی و ... از اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز تب سنجی کارکنان دانشگاه، تولید و تهیه ماسک و ارسال به مراکز درمانی و توزیع در بین افراد نیازمند را از اقدامات این دانشگاه برای مقابله با ویروس کرونا برشمرد.

علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان نیز درخصوص فعالیت های این دانشگاه در زمینه آموزش برخط و آنلاین، اظهار داشت: تشکیل کمیته پشتیبانی، تجهیز 30 کلاس آموزش برخط، راه اندازی سامانه ثبت شکایات، تهیه شیوه نامه های گام به گام جهت اساتید و دانشجویان در راستای برگزاری کلاسهای آموزش آنلاین انجام شده است.

وی افزود: 96 درصد کلاس های آموزش آنلاین دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با مشارکت 55 درصدی دانشجویان برگزار شده است.

فیروزفر تولید گان پزشکی، ژل ضدعفونی کننده و 200 هزار ماسک را از اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در راستای مهار ویروس کرونا عنوان کرد.

مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با بیان اینکه سطح مشارکت اساتید و دانشجویان در برگزاری کلاس های آموزش آنلاین در این دانشگاه بالاست، گفت: 98 درصد کلاس های آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین برگزار شده است.

وی گفت: تولید مواد ضدعفونی کننده، مناسب سازی محیط کار و ... از اقدامات پیشگیرانه این دانشگاه برای مبارزه با کرونا است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین فرج اله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از برگزاری 5727 کلاس آنلاین با 17080 نفر جلسه در ایام تعطیلات نوروزی در این دانشگاه خبر داد و گفت: مشارکت دانشجویان در کلاس های آموزشی آنلاین و غیرحضوری مورد قبول بوده است.

وی اظهار داشت: گندزدایی و ضدعفونی مناطق و معابر شهری، اهدای بسته ها و اقلام ضدعفونی در مناطق محروم شهرها، ضدعفونی خوابگاه های دانشجویی، کلاسهای درس و بخش اداری دانشگاه، تولید محلول ضدعفونی کننده دست، تولید ماسک قابل شستشو، تولید ژل دستکش نامرئی، مطالعه و ساخت مدل آزمایشگاهی دستگاه اتوماتیک شست و شو و ضدعفونی کننده دست توسط اساتید قرارگاه جهادی استان، تولید محتوای آموزشی، ساخت و تولید دستکش های یکبار مصرف از اقدامات ضدکرونایی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان است.

آماده و تجهیز نقاهتگاهی برای بستری بیماران کرونایی

محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه در سال جهش تولید نباید صرفاً به دنبال تولید اقتصادی باشیم، گفت: با توجه به شعار سال باید در محصولات اقتصادی، علمی، فرهنگی، معرفتی، بصیرتی و ... جهش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نقاهتگاهی را به منظور بستری بیماران کرونایی آماده و تجهیز کرده ایم، افزود: همچنین گندزدایی و ضدعفونی معابر، سالن های ورزشی، محیط های اداری، کلاسهای آموزشی و ... در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام انجام شده است.

میرزایی حیدری اظهار داشت: 65 درصد کلاسهای آموزش آنلاین در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام برگزار شده است.

فرهاد گلمحمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، گندزدایی و ضدعفونی کننده محیط، تولید ماسک و شیلدهای محافظ، تولید مواد ضدعفونی کننده و توزیع در مناطق کم برخوردار استان، کمک به اجرای طرح غربالگری حضوری و ... از فعالیت های این دانشگاه در راستای مبارزه با مهار ویروس کرونا است.

گلمحمدی تأکید کرد: تیم پشتیبانی آموزش مجازی به منظور حل مشکلات فنی، حضور اساتید و دانشجویان در کلاسها و پاسخگویی به سؤالات در این زمینه در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه تشکیل شده است.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان دانشگاه آزاد اسلامی آموزش آنلاین کلاس های آموزش برگزار شده ضدعفونی کننده درصد کلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان و معاون امور بین‌الملل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دیدار کردند.

به گزارش جماران، مهدی بنکدار، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان، در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه اصفهان در بخش‌های فرهنگی و هنری و همچنین ارتباطات مستمر با دانشگاه‌ها خصوصا دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان  و برگزاری دوره های آموزشی ویژه دانشجویان  و اجرای طرح نشاط در نگارستان امام خمینی(ره)، خواستار تداوم همکاری‌ها و هرچه پربارتر شدن این ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های دو طرف در راستای آشنایی هر چه بیشتر اساتید و دانشجویان با اندیشه امام خمینی(ره) شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده از ظرفیت حضور دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در اصفهان و برگزاری دوره‌های امام‌شناسی و نشست‌های علمی برای آنها تأکید کرد.

محمدرضا عبداللهی، معاون امور بین الملل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تولیدات این معاونت، خواستار همکاری هرچه بیشتر در بخش‌های بین المللی، راه اندازی پویش‌های علمی و برگزاری نشست‌های موضوعی شد.

پیام نجفی، رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان، نیز در این دیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی بدون نام امام خمینی(ره) بی معنی ومفهوم است، ضمن اعلام آمادگی برای انجام فعالیت‌های مشترک بیشتر با مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در بخش‌های مختلف و تمجید از برگزاری طرح آموزشی نشاط در نگارستان امام خمینی(ره) ، پیشنهاد تعریف برنامه‌های جامع با توجه به توانایی‌های دو دستگاه را داشت  و خواستار ارائه موضوعات به روز برای پایان‌نامه‌های دانشجویی خصوصا در حوزه بین الملل و حمایت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از آنها شد.

دیگر خبرها

  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود