Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر خالد جعفری ظهر امروز سه شنبه در نشست با نمایندگان کامیون داران و شرکتهای حمل و نقل استان، مرز را ظرفیتی ارزشمند برای استان عنوان کرد و افزود: با استفاده از منافع مرز، حمل و نقل در کردستان می‌تواند پیشرفت کند. 

وی ناوگان حمل و نقل را بخش مهمی در توسعه اقتصادی و فعال بودن رانندگان را به نفع استان دانست و یادآور شد: در شرایط فعلی لازم است حوزه حمل و نقل انعطاف داشته باشد و با سایر بخش های اقتصادی تعامل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در این جلسه که به منظور بررسی اختلاف نظر رانندگان و تولیدکنندگان برگزار شد، با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها بخش فعال در کشور، بخش تهیه و توزیع اقلام خوراکی و کالاهای اساسی است، از رانندگان خواست برای فعال ماندن حوزه حمل و نقل با تدبیر و تعامل عمل کنند.

در جریان برگزاری این نشست نمایندگان کامیون داران و شرکتهای حمل و نقل استان هرکدام گزارشی از وضعیت فعالیت‌های خود و همچنین رونق در صنعت حمل و نقل در این استان به ویژه با ورود ویروس کرونا را ارائه کردند.

یکی از مطالبات جدی شرکت های حمل و نقل استان کردستان و نمایندگان کامیون داران افزایش حمایت های دولت از این قشر و جبران بخشی از ضرر و زیان وارد شده به آنها بعد از ورود ویروس کرونا به استان کردستان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کردستان حمل و نقل صنعت کالاهای اساسی ناوگان حمل و نقل بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر

فرمانده مرزبانی استان کردستان، گفت: مرزبان هنگ مرزی در درگیری با یکی از عناصر گروهک معاند در "هنگه ژال" بانه به شهادت رسید. - اخبار استانها -

سردار محمدعارف سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان، از جزئیات جدیدی از شهادت مرزبان "هنگ ژال" بانه خبر داد و اظهار داشت: شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و مراقبت از نوار مرز، با گروهک معاند درگیر شدند که این سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند. 

وی افزود: با مقاومت کم‌نظیر و ایثار نیروهای جان برکف مرزبانی، ضمن دفع حمله این جنایتکاران از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری بعمل آمد که اقدامات اطلاعاتی به صورت ویژه جهت دستگیری آنان ادامه دارد. 

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: در این درگیری سرباز وظیفه "فرزین بلیان" با رشادت و مقتدرانه در برابر اشرار مسلح و ضد انقلاب ایستادگی کرد و به شدت مجروح شد که اقدامات پزشکی اولیه و تلاش برای احیا مؤثر وقاع نشد و این مرزبان دلاور و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 

وی عنوان کرد: علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به بیمارستان شهرستان بانه منتقل شدند. 

سپهری با بیان اینکه شهید بلیان مجرد و اهل شهرستان کرمانشاه بود، بیان کرد: افراد ناشناس عضو گروهک‌های معاند بودند، البته بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی و زمان و محل تشییع شهید، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان کردستان در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، تصریح کرد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع کرده و قطعاً راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد. 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک سرباز وطیفه مرزبان در کردستان
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • ◄ فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است