Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سرخ ها امیدوار است که مسابقات فوتبال ادامه پیدا کند.

طرفداری- محمد انصاری، مدافع پرسپولیس، در خصوص این روزها که همانند خیلی از مردم در خانه مانده و تمرینات اختصاصی انجام می‌دهد گفت:

ما هم مثل همه مردم در خانه هستیم و سعی می‌کنیم که در خانه هم بمانیم . این روزها تمریناتم را به صورت اختصاصی در منزل انجام می‌دهم اما گاهی هم مجبور هستم که به بیرون از خانه بروم اما در کل سعی می‌کنم که در خانه بمانم و بیشتر از همیشه مراقب سلامتی خود و خانواده‌ام باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت رسمی پرسپولیس؛ وی در خصوص اینکه در این شرایط تمرینات اختصاصی خود را چطور برگزار می‌کند، افزود:

تمرینات اختصاصی من با فشار بسیار زیادی انجام می‌شود اما به هر حال شرایط تمرینات گروهی با تمرینات اختصاصی متفاوت است. در تمرینات گروهی بازیکنان در تمرین هستند و شرایط راحت‌تر است اما در تمرینات اختصاصی فشار بیشتری به بازیکنان وارد می‌شود.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه نظرش در خصوص ادامه لیگ یا عدم برگزاری آن چیست؟ ادامه داد:

به نظر من اگر شرایط به گونه‌ای باشد که ویروس کرونا از بین برود بهتر است که بازی‌های لیگ برگزار شود اما اگر قرار است لیگ را به هر دلیلی لغو کنند باید تابع قوانین فیفا در این خصوص بود.

انصاری در خصوص اینکه هواداران پرسپولیس منتظر چهارمین قهرمانی این تیم در چهار سال اخیر هستند گفت:

امیدوارم لیگ برگزار شود و شرایط به گونه‌ای باشد که بدون مشکل بتوانیم در بازی‌ها حاضر شویم و هواداران پرسپولیس هم بتوانند قهرمانی را در زمین فوتبال جشن بگیرند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمرینات اختصاصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به شرح زیر است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کد خبر 6095279

دیگر خبرها

  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود
  • اختصاصی: بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!