Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@08:23:51 GMT

کرونا، توردو فرانس را هم به تعویق می‌اندازد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۲۹۶۳

کرونا، توردو فرانس را هم به تعویق می‌اندازد

دستوراالعمل‌های جدید دولت فرانسه برای پیشگیری از شیوع کرونا دو تورنمنت ورزشی مهمی که در این کشور برگزار می‌شوند را به تعویق می‌اندازد.

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از تسنیم، در پی بیانیه اخیر امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه مبنی بر ممنوعیت هر گونه تجمع عمومی تا اواسط ماه جولای برای مهار شیوع کرونا در این کشور، دو رویداد مهمی که هر ساله در این کشور برگزار می‌شوند، به زمان دیگری موکول خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

یکی از این دو رویداد مهمترین تورنمنت دوچرخه‌سواری دنیا یعنی رقابت‌های توردوفرانس است و دیگری رقابت‌های فرمول یک فرانسه.

 

رقابت‌های توردوفرانس طبق برنامه قبلی قرار بود در تاریخ 27 ژوئن (هفتم تیر) آغاز شود و در تاریخ 19 جولای (29 تیر) خاتمه یابد. با دستور العمل جدید دولت فرانسه اما این رقابت‌ها به زمانی دیگر که هنوز مشخص نیست موکول می‌شود.

 

این اتفاق درباره یکی از قدیمی‌ترین گرندپری‌های فرمول یک یعنی گرندپری فرانسه هم رخ می‌دهد، مسابقاتی که در ابتدای فصل تابستان برگزار می‌شود و امسال هم قرار بود در تاریخ 4 تیر در پیست پل ریچارد برگزار شود.

 

به نوشته نشریه سان، از انگلیس هم خبر می‌رسد که امکان دارد گرندپری فرمول یک بریتانیا در پیست سیلوراستون به تعویق بیفتد. درک وارویک، ستاره سابق فرمول یک و رئیس پیشین اتحادیه رانندگان مسابقه بریتانیا، اعلام کرد که ستوارت پرینگل، رئیس گرندپری انگلیس چاره‌ای جز به تعویق انداختن این مسابقه را ندارد. این مسابقه طبق برنامه قرار است در تاریخ 29 تیر برگزار شود.

 

در همین حال گفته می‌شود که رؤسای مسابقات فرمول یک در نظر دارند در سناریویی شبیه آنچه مقامات فوتبال دنیا در سر دارند، مسابقات‌شان را بدون حضور تماشاگران برگزار کنند.

ویروس کرونا دوچرخه سواری فرمول یک اتومبیل رانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا دوچرخه سواری فرمول یک اتومبیل رانی فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد

مرحله نهایی رقابت‌های راگبی جوانان کشور که انتخابی تیم ملی نیز بود، با شرکت ۵ تیم در شیراز برگزار شد که در پایان تیم فارس قهرمان شد و تیم‌های تهران و قم بر سکوی دوم و سوم قرار گرفتند.

در نهایت نفرات برتر نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

تیم ملی راگبی جوانان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که مهرماه در مالزی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • اردن: نتانیاهو توافق آتش بس را به خطر می اندازد
  • واکنش لاندو نوریس به نخستین پیروزی‌اش در فرمول یک
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان