Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@05:43:38 GMT

ستاره هایی که بعد از جدایی مورینیو گریه کردند!

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۳۵۴۹

ستاره هایی که بعد از جدایی مورینیو گریه کردند!

استیو سیدول، هافبک سابق چلسی در مورد روزهای دشوار جدایی ژوزه مورینیو از این تیم صحبت کرئد.

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو در اواسط دهه گذشته میلادی دوران پرفروغی در چلسی داشت و بعد از 50 سال موفق شد این تیم را به مقام قهرمانی لیگ برتر برساند. اما بروز برخی اختلافات با رومن آبراموویچ باعث جدایی او در سال 2007 شد و استیو سیدول از شرایط عجیب رختکن چلسی بعد از شنیدن این خبر سخن گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استیو سیدول گفت: "من هرگز احساس نمی کردم تنش در باشگاه وجود دارد و فکر نمی کردم که او دچار دردسر شود. چند بازی قبل از جدایی مورینیو انجام شد و شما می توانید همه چیز را در مطبوعات مشاهده کرده و حیرت زده شوید. اما شما مشکلی را در درون باشگاه احساس نمی کردید. همه بازیکنان همه متحد بودند، هیچ کس در مقابل مورینیو قرار نداشت، او کنترل رختکن را از دست نداد. روزی که مورینیو جدا شد، من همسرم را به سمت فرودگاه می بردم و خبر را در رادیو شنیدم. من فقط فکر می کردم بعد از رفتن مورینیو چه اتفاقی خواهد افتاد؟

 

بعد مورینیو در جلسه باشاگه برای خداحافظی آمد و احساس می کردید انگار کسی فوت شده است. شخصیت های بزرگی مثل دیدیه دروگبا، فرانک لمپارد و جان تری را می دیدم که گریه می کنند و من هم ناراحت شدم. در ادامه به مورینیو زنگ زدم تا از او برای انتقالم به چلسی تشکر کرده و ابراز تاسف کنم که دیگر نمی توانیم با هم کار کنیم. مورینیو نیز به من گفت قطعا دوران حرقفه ای خوبی خواهی داشت و از آن زمان به بعد هرگاه مورینیو را دیدم در اوج قرار داشت."

چلسی تاتنهام ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تلخ و گریه‌آور کودکان سیل زده سیستان بلوچستان | فیلم

در چند روز گذشته استان سیستان و بلوچستان و برخی دیگر از استان‌های جنوبی ایران درگیر سیل شدند. در همین راستا، تصاویری از کودکان روستاهای سیل‌زده خلیج آباد در سیستان و بلوچستان در فضای مجازی منتشر شده است که در آن کودکان پا برهنه راه رفته و می‌گویند که آب دمپایی‌هایشان را برده است. این کودکان از مردم می‌خواهند برایشان دمپایی بیاورند. منبع: فرارو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • درخواست تلخ و گریه‌آور کودکان سیل زده سیستان بلوچستان | فیلم
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر