Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی سلیمانی در این باره عنوان کرد: عدم اطلاع کافی و بیان مطالب غیرموجه در نشر خبر پاداش کارلوس کی روش سبب شد نخستین بار مدارک مثبته مالی مربوطه از طریق وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شود.
وی در ادامه بیان کرد: طی نامه مورخ ۲۶ آگوست ۲۰۱۸ درخواست پرداخت مبلغ ۸۰۰ هزار دلار (بابت پاداش صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ – روسیه براساس قرارداد منعقد شده و با تاخیر پرداخت یکساله) به همراه دو قسط آخر حق الزحمه کی روش به مبلغ ۷۰۰ هزار یورو (با تاخیر پرداخت ۶ ماهه) که مجموع آن با تبدیل مبلغ یورو به دلار جمع به مبلغ یک میلیون و ششصد و هفده هزار و دویست و پنجاه و دو دلار که از سوی فیفا از حساب فی مابین کسر و به حساب کارلوس کی روش واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خزانه دار فدارسیون در خصوص سایر پرداخت ها به کادر فنی و دستیاران ایرانی و خارجی کی روش خاطر نشان کرد: سایر پرداخت ها به کادر فنی و دستیاران ایرانی و خارجی کی روش نیز به همین منوال بابت حقوق و پاداش بر اساس قراردادهای فی مابین بوده است. برهمین اساس در پایان تاکید می گردد حتی یک دلار مازاد بر قرارداد به هیچ شخص حقیقی و حقوقی پرداخت نشده است.


همانطور که در بالا گفته شد مبالغ فوق نیز با تاخیر چند ماهه به حساب کادر تیم ملی بزرگسالان اعم از سرمربی و سایر نفرات واریز شده است.

شفاف نبودن قراردادها؛ ریشه فساد در فدراسیون فوتبال کد خبر 501266 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی فدراسیون فوتبال فوتبال - تیم ملی کارلوس کی‌روش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فدراسیون فوتبال فوتبال تیم ملی کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس

علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس به صورت انفرادی تمرین کرده است

طرفداری | باشگاه پرسپولیس تمرین های پیش از بازی با سپاهان را پشت سر می گذارد

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد