Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی سه شنبه در شورای آموزش و پرورش خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس بسیاری از معلمان خوزستانی با استفاده از وسایل شخصی به صورت مجازی به دانش آموزان آموزش دادند که این اقدام شایسته تقدیر است.

استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به تاثیر راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزی شاد بیان کرد: ساختار این شبکه بستر لازم را برای تعامل و ارتباط مجازی دانش آموز، معلم و والدین ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی در ادامه با تاکید بر ضرورت استفاده از شبکه های مجازی به عنوان یک فرصت آموزشی، افزود: فضای ایجاد شده در دوره شیوع کرونا و تعطیلی مدارس این فرصت را برای آموزش و پرورش ایجاد کرد که از ظرفیت فضای مجازی برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت استفاده کند.

اختصاص ۹ میلیارد ریال برای آموزش معلم های حق التدریس

استاندار خوزستان ادامه داد: ۹میلیارد ریال برای آموزش معلم های حق التدریس دراستان اختصاص داده شده است و این کار برای ارتقاء سطح آموزش معلم ها به دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در حوزه بهبود وضعیت فضای آموزشی استان صورت گرفته افزود: یکی از مهمترین اقدامات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بهره برداری از یک هزار و ۳۳۱ کلاس درس جدید در سال گذشته بود.

تجهیز ۵۰ درصد کلاس های درس خوزستان به تجهیزات سرمایشی

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان نیز گفت: با انعقاد تفاهم نامه بین استانداری خوزستان و سازمان نوسازی مدارس برای تامین ۱۰ هزار دستگاه کولر و ۲ هزار دستگاه آبسردکن برای مدارس استان و با توجه به توزیع پنج هزار دستگاه کولر در سال گذشته ۵۰ درصد مدارس خوزستان به وسایل سرمایشی مجهز شده اند.

علی حسین حسین زاده ادامه داد: درمورد کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش استان توافقنامه ای با وزارتخانه برای تامین نیرو انجام گرفته و شرایط برای جذب در حال انجام است ولی باید جذب نیرو با انجام آزمون و اصولی برگزار شود.

وی افزود: ۷۰ درصد کادر آموزشی مورد نیاز مربوط به دوره ابتدایی است که اگر آموزش نبینند در آموزش دانش آموزان متضرر خواهیم شد به همین دلیل استانداری خوزستان برای آموزش معلم های حق التدریس در استان ۹ میلیارد ریال اعتبار در نظرگرفته است.

وی درادامه با اشاره به آموزش مجازی دانش آموزان به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس بیان کرد: تا کنون ۱۷ درصد از دانش آموزان استان در شبکه اجتماعی شاد برای آموزش مجازی ثبت نام کرده اند و برای تامین تلفن همراه و تبلت در مناطق محروم هم برنامه ریزی شده است .

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش استان دانش آموزان شورای آموزش و پرورش معلم نیروی انسانی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دانش آموزان آموزش معلم برای آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری

فخرالدین اسدی اظهار داشت: توسعه فضا‌های ورزشی باز و سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و توسعه کلاس‌های تربیت بدنی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی مدارس استان هم‌اکنون ۴۶ صدم مترمربع است و توسعه ورزش در مدارس ابتدایی با اجرای طرح مهارت آموزی در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، در این طرح دانش‌آموزان پایه چهارم در رشته طناب زنی، پنجم در رشته تنیس و ششم در رشته شنا و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری

اسدی اضافه کرد: امسال شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز پایه ششم در رشته شنا آموزش می‌بینند.

وی به اجرای طرح پایلوت کشوری سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان مدارس عشایری اشاره کرد و بیان داشت: هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز عشایری استان زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.

اسدی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۵هزار فرهنگی، آموزش ۱۹۴ هزار دانش‌آموز را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • ۲ دهه خدمت در منطقه محروم / روایت معلم غلامانی از زندگی معلمی
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست