Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@09:26:45 GMT

چالش عجیب کیم کارداشیان با دخترش +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۴۳۸۴

چالش عجیب کیم کارداشیان با دخترش +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران‌آرت، روز پنجشنبه، مالک لوازم آرایشی کی‌کی‌دابلیو بیوتی (KKW Beauty) توضیح داد که سالم است و در منزل او و شوهرش کانیه وست به همراه چهار فرزند آنها نورث، سینت، شیکاگو، و سالما "در اتاق مهمان‌خانه مخفی" شده است تا بتواند آن ویدیوی آموزش آرایش را با فراغ بال ضبط کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آن مخفیگاه به جای فراهم کردن فراغت بال برای ستاره تلویزیونی تا بتواند روش‌های آرایش خود را به طرفدارانش نشان دهد، تاثیر خاصی در دور نگه داشتن بزرگ‌ترین دختر او و عدم ورودش به صحنه فیلمبرداری نداشت.

دختر شش ساله یک جا می‌پرسد: "می‌توانم دستانم را بشویم؟" و مادر این چهار کودک پاسخ می‌دهد: "می‌توانی در اتاق کناری دستانت را بشویی؟ نمی‌خواهم تمام لوازم آرایشی‌ام را خیس کنم عسلم." و بعد رو به دوربین می‌گوید: "هی بچه‌ها، من در اتاق مهمان قایم شده‌ام. در اتاق مهمان مخفی شده‌ام چون کودکانم من‌را تنها نمی‌گذارند."

این مادر ۳۹ ساله بعد به دخترش می‌گوید: "نورث، آیا می‌شود بگذاری لطفا این ویدیوی آموزشی کوتاهم را تمام کنم؟ این تنها چیزی است که می‌خواهم، یک سرگرمی کوچک برای خودم."

این ویدیو باعث شد تا سایر پدرو مادرهایی نیز که به خاطر شیوع ویروس کرونا و برای رعایت فاصله در اجتماع همراه کودکان خود خانه‌نشین شده‌اند، در رسانه‌های اجتماعی با ستاره برنامه "پا به پای خانواده کارداشیان" همدلی کنند.

شخصی توییت کرد: "خواهش کیم کارداشیان از نورث که به او اجازه دهد آموزش آرایش‌اش را انجام دهد، واقعا حکایت همه مادران است ..."

شخص دیگری نوشت: "واکنش کیم کارداشیان به حضور سرزده نورث هنگام آرایش کردن در حال حاضر وضعیت تمام پدر و مادرهاست."

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پدر ویروس لوازم آرایشی کیم کارداشیان زندگی هنرمندان ویروس کرونا کرونا اخبار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  این برنامه مفرح و شاد با اجرای مهران رجبی صبح های جمعه مهمان خانه های البرزی ها است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین