Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق سرخابی‌ها که اکنون در پست مربیگری در لیگ دسته اول کار را دنبال می‌کند، درباره شرایط لیگ به صحبت پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرزاد آشوبی ، هافبک بااخلاق سابق پرسپولیس و استقلال که مدتی به عنوان مربی در تیم خوشه طلایی حضور دارد، درباره شرایط خودش گفت:

خواسته خودم بوده که پله‌های کار سخت مربیگری را به مرور و از پایه‌ها شروع کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجربیات خیلی بزرگی از فوتبال پایه کسب کردم و خوشحالم که می‌توانم در باشگاه خوشه طلایی و در کنار آقای محسن عاشوری که شخصیت و منش ایشان برای همه ثابت شده است، کار کنم. دوستی من را به این باشگاه معرفی کرد و جلسه گذاشتیم و بعدش نیز با آقای عاشوری جلسه داشتم و ایشان آنقدر سالم است و تیم بسیار تیم خوبی بود که علاقه مند شدم تا در کنار این گروه و مجموعه همکاری کنم.

فرزاد آشوبی درباره شرایطی که پرسپولیس بعد از مدت‌ها ثبات اکنون با تغییرات پیاپی مدیریت و کادرفنی پشت سر می‌گذارد گفت:

پرسپولیس در لیگ برتر فوق العاده است و هیچ نقصی به موقعیت فعلی این باشگاه نمی‌شود گرفت. لیگ ادامه پیدا کند هم پرسپولیس قهرمان خواهد شد مگر اینکه اتفاقات عجیب و غریب بیافتد که باتوجه به ثبات بازیکنان پرسپولیس در لیگ برتر، این موضوع کلا منتفی است. متاسفانه پرسپولیس در آسیا انتظارات را برآورده نکرده است. باشگاه در آسیا نیاز به برنامه و آنالیز بهتری دارد. عدم شناخت از بازیکن‌های خودی و عدم شناخت از تیم رقیب در بازی‌های آسیا در بین تمام نمایندگان ایرانی مشهود است.

فرزاد آشوبی در پاسخ به این سئوال که آیا یحیی گل محمدی می‌تواند بعد از عملکردی که برانکو در این باشگاه به جا گذاشته به نتایج خوبی دست یابد گفت:

کارهای یحیی گل‌محمدی را از چند سال قبل دنبال می‌کنم و ایشان مربی بسیار توانمند و قابلی هستند و اگر زمان کافی و حمایت لازم صورت گیرد، می‌تواند روزهای بهتری را نیز تجربه کند. البته این موضوع را نیز باید گفت که علت اصلی استعفای آقای انصاری‌فرد علامت سوال و ابهام بزرگی است در ذهن تمام هواداران باشگاه پرسپولیس. امیدوارم تصمیمات با مطالعه باشد و افرادی که به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌شوند، زمان کافی برای اثبات توانمندی خود داشته باشند.

وی در خصوص حواشی مربوط به تعطیلی مسابقات گفت:

اگر قرار است بازی ها در خردادماه از سر گرفته شود کار سختی برای فصل آینده خواهیم داشت. بنابراین بهتر است لیگ را ناتمام بگذاریم و برای تعیین قهرمان لیگ برتر جلسه ای مشترک بین سازمان لیگ و باشگاه ها برگزار شود تا در این خصوص تصمیم گیری کنند. مهم تر از قهرمانی در لیگ برتر شناخت آسیب های باشگاه هاست. فکر می کنم بر کسی پوشیده نیست که مدیران بسیاری از باشگاه ها فقط ریخت و پاش دارند و با توجه به خصوصی نبودن آنها، مشکلی برایشان به وجود نمی آید. فوتبال ایران نیاز به خصوصی سازی دارد تا بتواند راه صحیح را پیدا کرده و حرکت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس لیگ لیگ برتر استقلال پرسپولیس فرزاد آشوبی لیگ لیگ برتر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم انتقاداتی که به اوسمار ویرا در خصوص تعویض‌هایش در دیدار با آلومینیوم اراک که با حذف پرسپولیس در جام حذفی همراه بود، شاید بتوان گفت یکی از نکات روشن این بازی حضور سینا اسدبیگی بود.

هافبک دفاعی گلزن پرسپولیس در این بازی که در این فصل روزهای تلخی را بابت نیمکت نشینی‌های پیاپی دنبال می‌کند، برخلاف فصل گذشته اکنون تنها دو بازی در لیگ شانس حضور ثابت در ترکیب اصلی را داشته است. او در جام حذفی و برابر نفت و گاز گچساران که با برتری و صعود سرخپوشان نیز همراه بود، دیگر بازی فیکس خود را در این فصل پشت سر گذاشت.

اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس در بازی مقابل آلومینیوم اراک و در اوایل نیمه دوم تصمیم به تعویض سینا اسدبیگی گرفت و این بازیکن با نمایش خود، آمادگی‌اش را به رخ کشید. سینا اسدبیگی علاوه بر گلی که در این بازی برای سرخ‌ها به ثمر رساند، یک پاس گل نیز برای عیسی آل کثیر مهیا کرد تا حضوری تاثیرگذار برابر آلومینیوم به نام خود کند. اسدبیگی در ضربات پنالتی نیز موفق عمل کرد و با اعتمادبنفس بالا موفق به باز کردن دروازه احمد گوهری شد.

سینا اسدبیگی اما بعد از گلی که از راه دور برابر آلومینیوم به ثمر رساند، حرکت عجیبی را شکل داد. او لنگان لنگان به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و شادی خود را با آنها تقسیم کرد. شوت سنگین و با زاویه مناسب این هافبک دفاعی که فصل گذشته نیز گلی زیبا در ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان به ثمر رسانده بود، شادی گل خود را با اشاره به شوتی سنگین که باعث گرفتگی عضله‌اش شده به حالت لنگان لنگان به نمایش گذاشت!

ویدئو: 331102

هافبک دفاعی پرسپولیس که در این فصل فرصت چندانی برای خودنمایی به دست نیاورده، اکنون امیدوار است در هفته‌های کوتاه باقیمانده تا پایان فصل شانس بیشتری از سوی اوسمار کسب کرده و باید دید مقابل سپاهان در جدال حساسی که در آزادی پیش رو دارند، قادر خواهد بود به واسطه نمایشی که به جا گذاشته، اوسمار را وادار به حضورش در ترکیب اصلی کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • بازیکنانی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری