Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در بازدید از روند ساخت و پیشرفت فیزیکی مجتمع تجاری تفریحی گلکسی سنتر با اشاره به اینکه مجتمع تجاری تفریحی گلکسی سنتر در موقعیتی منحصر به فرد در منطقه آزاد اروند (آبادان-خرمشهر) در منطقه دیری فارم در مجاورت ساختمان جدید سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفته است، گفت: این مجتمع ۴۰ درصد رشد فیزیکی داشته و در نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید و یکی از ظرفیت‌های گردشگری منطقه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: ابعاد بزرگ این پروژه و ترکیب کاربری‌های همگن و متنوع آن به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که توجه کاربران فرامنطقه‌ای را به خود جذب خواهد نمود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ظرفیت‌های موجود در منطقه را یکی از عوامل موفقیت این پروژه دانست و اظهار داشت: بهره مندی از امتیازات بی شمار تجارت در منطقه آزاد اروند، در کنار دسترسی عالی از جاده آبادان و خرمشهر و خصوصیات آیکونیک طرح گلکسی، آینده درخشان این مرکز را تضمین نموده است.

گفتنی است این مجموعه تجاری تفریحی در سه طبقه جمعا به مساحت ۲۳ هزارمترمربع در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع در حال ساخت است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد اروند مجتمع تفریحی رشد فیزیکی تجارت منطقه آزاد اروند تجاری تفریحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، تولید این مجموعه سال ۱۴۰۵ پایان می‌یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به‌دلیل زیان‌ده‌بودن، رایگان واگذار شود، سال پیش به سوددهی ۱۲ هزار میلیارد تومانی رسید
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم
  • بحران آب در مغان جدی است