Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، یک مقام بلندپایه ارتش آمریکا معتقد است که بر خلاف گمانه‌زنی‌هایی که منشأ «کرونای جدید» را آزمایشگاه‌های چین می‌دانند این ویروس احتمالاً به صورت طبیعی ایجاد شده است. او با وجود این گفت که هنوز درباره اینکه کدام یک از این دو احتمال صحیح است ابهاماتی وجود دارد.

«مارک میلی»، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح ارتش آمریکا در یک کنفرانس خبری، در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا شواهدی درباره ساخت کرونا در یکی از آزمایشگاه‌های چین وجود دارد گفت: «شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در طیف گسترده‌ای از رسانه‌ها، وبلاگ‌ها و غیره وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این فرمانده ارشد آمریکایی اضافه کرد: «احتمالاً برایتان تعجبی نخواهدداشت که ما حساسیت ویژه‌ای به این مسئله پیدا کرده‌ایم و تلاش کرده‌ایم از طریق گردآوری اطلاعات زیاد آن را به دقت مورد بررسی قرار دهیم.»

وی اضافه کرد: «و فقط این را می‌گویم که در مقطع فعلی این شواهد، قطعی نیستند اگرچه به نظر می‌رسد وزن عمده شواهد به سمت طبیعی بودن آن است. اما ما هنوز نمی‌دانیم.»

از زمان ابتلای نخستین نفر به ویروس کرونای جدید در شهر «ووهان» چین، شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره منشأ آن مطرح شده است.

چند روز پیش رسانه‌های انگلیس گزارش دادند دولت انگلیس این احتمال که این ویروس از یکی از آزمایشگاه‌های چین آغاز شده بود را مورد بررسی قرار داده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس چین ویروس ارتش آمریکا ویروس کرونا کرونا اخبار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان

کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند.پس از تحصن دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، پلیس آمریکا برای متفرق کردن آن‌ها با خشونت به مقابله با آن‌ها پرداخت

 

.

 

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • عکس| واکنش توییتری پویانفر به اعتراضات دانشگاهیان آمریکا علیه اسرائیل
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد