Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-27@16:50:38 GMT

انتشار کتاب «نظام عدالت در قرآن و سیره» در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۵۳۴۰

انتشار کتاب «نظام عدالت در قرآن و سیره» در مشهد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مؤسسه تدبر در قرآن و سیره، مبدع طرح تدبر در قرآن، طرح تدبر در سیره، تألیف و چاپ انواع کتاب تدبر در قرآن و سیره، تولیدی، تبیین و ترویج تدبر در قرآن و سیره، تولیدی و تکثیر انواع لوح‌های فشرده تدبر در قرآن و سیره، برگزار‌کننده دوره‌های آموزشی در دو سطح تخصصی و عمومی(حضوری و غیر‌حضوری) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بار، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تدبر در قرآن و سیره مشهد، کتاب «نظام عدالت در قرآن و سیره» تألیف حجت‌الاسلام محمد‌حسین الهی‌زاده را منتشر کرد.

در متن پشت جلد کتاب آمده است: «قسط (قانون عادلانه) و عدل (رفتار عادلانه)، تار‌ و‌ پود جامعه عادلانه هستند و با‌ هم، نظام عدالت را رقم می‌ زنند». «نخستین گام شکل‌گیری نظام عدالت، عدالت‌پذیری (انصاف درباره خود) و سپس، عدالت‌ورزی درباره دیگران است؛ پس از آن، عدالت‌خواهی (ترویج عدالت در جامعه) و به دنبال آن، عدالت‌مداری (رعایت قسط در سه حوزه اجتماعی، سیاسی و اقتصادی) قرار دارد»، «آخرین گام، گسترش عدالت برای همه انسان‌ها، در همه ابعاد و در سراسر جهان است که هماهنگ با افق فکری شیعه، به دست عدالت گستر جهانی(عج)، شکل خواهد گرفت.»

این کتاب با قیمت ۳۵۰ هزار ریال و در ۱۸۰ صفحه، در قطع وزیری و جلد گالینگور چاپ و روانه بازار شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب از انتشارات تدبر در قرآن و سیره با شماره‌های تماس با شماره ۰۹۳۳۲۵۱۴۶۱۲ و ۳۸۵۵۲۴۰۸-۰۵۱ تماس گرفته و یا به مشهد، میدان ۱۰ دی، نبش رازی ۸ مراجعه کنند. همچنین امکان تهیه کتاب از طریق وبگاه www.book-tadabbor.ir نیز مهیاست.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: تدبر در قرآن و سیره نظام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد