Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@20:56:52 GMT

واکنش ارتش آمریکا به شایعات درباره ساختن ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۵۸۳۰

واکنش ارتش آمریکا به شایعات درباره ساختن ویروس کرونا

خبرگزاری مهر: به نقل از روسیا الیوم، یک نظامی ارتش آمریکا گفت که داده‌های اطلاعاتی حاکی است که ویروس کرونا به صورت طبیعی ایجاد شده است، اما اظهارنظر قطعی در این خصوص را رد کرد.

«مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در واکنش به شایعات و ادعا‌ها پیرامون ساخته شدن این ویروس در یکی از آزمایشگاه‌های چین گفت: شایعات و گمانه زنی‌های بسیاری در رسانه‌ها و وبلاگ‌ها در این خصوص وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا این لحظه به نتیجه گیری نرسیده ایم، اما قرائن حاکی از طبیعی بودن این ویروس است و به شکل کلی نمی‌توانیم در این باره نظر قطعی دهیم.

این اظهارات نظامی ارشد آمریکا در حالی است که برخی از مقامات چین گفته‌اند ممکن است ارتش آمریکا کرونای جدید را به چین منتقل کرده باشد.

لازم به ذکر است که تا کنون نزدیک به ۲ میلیون نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده و بیش از ۱۲۳ هزار نفر هم جان باخته اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ساختن ویروس کرونا ویروس کرونا ارتش آمریکا ارتش آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی

به گزارش «تابناک»، محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر دولت اصلاحات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تنظیم کنندگان مراسم حضور روحانیانِ لباس رزم پوشیده برای ⁧حجاب⁩ در ⁧قم⁩ ضربه های سنگینی بر پیکر نحیف شده وکم رمق ⁧روحانیت⁩ وارد می کنند. حتی اگر معاریف و استوانه های حوزه هم در این مراسم شرکت نکرده باشند که نکرده بودند.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین